حسن ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: مسابقات کاراته قهرمانی مردان کشور روزهای سیزدهم و چهاردهم شهریورماه جاری (امروز و فردا) به میزبانی بهشهر برگزار می‌شود.

 

karate1

رئیس هیئت کاراته مازندران از میزبانی بهشهر در مسابقات کاراته قهرمانی مردان کشور خبر داد.

 

 به گزارش شرق پرس, حسن ابراهیمی در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: مسابقات کاراته قهرمانی مردان کشور روزهای سیزدهم و چهاردهم شهریورماه جاری (امروز و فردا) به میزبانی بهشهر برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری مسابقات کاراته بانوان سبک شوتوکان کشور به میزبانی فریدونکنار خبر داد و افزود: مسابقات کاراته سبک باشی بانوان کشور نیز به میزبانی ساری برگزار می‌شود.

 

رئیس هیئت کاراته مازندران تصریح کرد: مسابقات کاراته شوتوکان مردان قهرمانی استان به میزبانی قائمشهر برگزار می‌شود.

 

ابراهیمی با اشاره به میزبانی مسابقات کاراته کشوری سبک کیوکوشین در هچپرود ابراز داشت: مسابقات استانی ماتسویی مردان نیز در چالوس برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری مسابقات کاراته فضای آزاد کیوکوشین ایچی‌گگی در رامسر خبر داد و اظهار داشت: مسابقات شین‌دای بانوان قهرمانی استان نیز در نور برگزار می‌شود.

 

رئیس هیئت کاراته مازندران از حضور کاراته‌کاهای مردان و زنان مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد و افزود: تیم منتخب مازندران سبک شوتوکان در قم و تهران و شین کاراته در اصفهان حضور می‌یابد.

 

ابراهیمی در پایان با اشاره به حضور فاطمه چالاکی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی خاطرنشان کرد: رزیتا علی‌پور دیگر کاراته‌کای مازندرانی از افتخارات کاراته کشور و استان بوده که حقش حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون است که در این باره مکاتباتی با فدراسیون برای حضور وی در اینچئون انجام شد.