سومین جشنواره فرهنگی هنری «ساحل سالم و پارک پاک»، در طرح صدف ساحل «زاغمرز» این شهرستان، آغاز شد.

 

در راستای اجرای طرح نشاط و تعالی در سواحل، جشنواره فرهنگی هنری ساحل سالم و پارک پاک، در زاغمرز بهشهر آغاز شده است.

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بهشهر، سومین جشنواره فرهنگی هنری «ساحل سالم و پارک پاک»، در طرح صدف ساحل «زاغمرز» این شهرستان، آغاز شد.

 

 

در این باره، مهدی حبیب‌پور از افسران ساحل سالم شهرستان بهشهر، گفت: برگزاری جشنواره ساحل سالم و پارک پاک، همزمان با سایر نقاط ساحلی استان، مقدمه‌ای برای ایجاد نشاط و تعالی برای جوانان، خانواده‌ها و مسافران است که از سراسر کشور به این نقاط تفریحی سفر می‌کنند.

 

 

وی بیان داشت: جشنواره مذکور، به همت کمیته فرهنگی طرح سالم‌سازی شهرستان و مشارکت سپاه ناحیه بهشهر آغاز شد که اصل و محور این طرح، پرداختن به امور فرهنگی است.

 

 

حبیب‌پور تصریح کرد: این جشنواره، از هفته نخست تیرماه با برگزاری جنگ شادی، رادیوی ساحلی و برگزاری نماز جماعت، شروع شده است و با برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای مسافران، و برگزاری نمایشگاه‌ها و بهره‌مندی از شبکه استانی صدا و سیما برای انعکاس خبری این طرح در طول تابستان ۹۳ ادامه خواهد داشت.

 

 

وی در پایان، از مسافرانی که به تفرجگاه‌های استان مازندران عزیمت می‌کنند و به‌ ویژه مردم فهیم شهرستان بهشهر، برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

 

 

به گزارش فارس، جشنواره فرهنگی هنری ساحل سالم و پارک پاک، پنج‌شنبه و جمعه هر هفته همراه با نماز مغرب و عشا در ماه مبارک رمضان برنامه خواهد داشت، و بعد از ماه رمضان، این جشنواره در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه و جمعه‌ هر هفته اجرا خواهد داشت که برپایی نماز ظهر و عصر و مغرب و عشا را نیز در برنامه‌های خود دارد.