مردم شهرستان میاندورود چه در بخش مرکزی و چه در بخش گهرباران همچنان با مشکل آب شرب دست و پنجه نرم می کنند و گویا با اعتبارات اندک به این زودی ها رفع نخواهد شد

شرق پرس : حسین منفردی با بیان مشکلات آب شرب شهرستان ادامه داد: در هردو بخش گهرباران و بخش مرکزی مشکل آب شرب وجود دارد که متاسفانه در تامین و در توزیع مشکل داریم و به تنهایی فرمانداری و آب و فاضلاب نمی‌توانند اقدامی صورت دهند و با اندک بودجه نیز این مشکل رفع نمی‌شود که باید از ظرفیت نمایندگان استان بهره بگیریم.

فرماندار میاندورود افزود: در بسیاری از روستاها مانند بادله، لالیم، جامخانه و بخش گهرباران وجود دارد مطالباتی که از گذشته بوده انجام نشد، انشعاب‌های غیرمجاز فراوانی داریم.

وی بیان کرد: در طرح ملی مصوب شد که آب شرب شهرستان ساری و میاندورود از سد شهید رجایی تامین شود امسال نیز طبق بررسی‌ها، ۱۷ میلیارد تومان اعتبار گذاشته شد. با آب منطقه ای نیز رایزنی به عمل آمد اما متاسفانه نتیجه حاصل نشد.

سلمان حمیدی تبار، رئیس شورای اسلامی بخش گهرباران نیز گفت: با حرف مشکلی رفع نمی‌شود امکانات، اعتبارات و تجهیزات خوب و مناسب نیاز است تا اقدام پایدار انجام شود.

به گزارش تسنیم،  رئیس شورای شهرستان میاندورود با بیان اینکه آب نیاز اول بشر است، گفت: مشکل به اندازه کافی در زمینه کرونا، نوسانات،گرانی وجود دارد دیگر در شان مردم نیست که برای آب نیز دچار مشکل شوند.