حجت الاسلام روحانی با اشاره باینکه دولت توانست به همت و یاری مردم قدم به قدم به جلو حرکت کند، گفت: ما به برجام خوشبین و به آمریکا بدبین هستیم.

رئیس جمهور : به برجام خوشبین و به آمریکا بدبین هستم

 

شرق پرس: حسن روحانی در جمع مردم کهکیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت میلاد امام رضا (ع) گفت: امام هشتم به ما درس مهربانی، برادری، عطوفت، محبت و وحدت را آموخت. او را به عنوان رضا لقب دادند که هم مورد رضایت خداوند و هم مورد رضایت مردم بود.
 
 
وی افزود: همه مردم این دیار از مذاهب مختلف و ادیان گوناگون، مجذوب اخلاق، علم، دانش، عصمت و طهارت آن امام بزرگوار هستند.
 
 
رئیس جمهور ادامه داد: امروز توقع همه مردم دنیا از مردم ایران که مردمی رضوی، علوی و محمدی هستند این است که درس اخلاق، صفا و صمیمیت را از ائمه هدی به ویژه امام هشتم بیاموزیم و عمل کنیم تا درسی برای همه مسلمانان باشیم.
 
 
روحانی گفت: امروز خوشحالم که در این روز مبارک در میان شما مردم خونگرم و دلاور که همیشه در تاریخ در کنار قله دنا از استقلال ایران دفاع کرده، در برابر استعمارگران و متجاوزان ایستاده و در برابر ظلم و سلطه رضاخانی مقاومت کرده اید، هستم.
 
وی گفت: شما بودید که در کنار نهضت امام، با رهنمودهای آیت الله ملک حسینی که از یاران باوفای امام و انقلاب بود ایستادگی کرده و انقلاب را همراه با سایر ملت ایران به پیروزی رساندید.
 
روحانی افزود: در جنگ تحمیلی فرزندان شما و عشایر شما در کنار جزیره مجنون توانستند افتخار بیافرینند. امروز در همه جا شما در خط مقدم برای کشور، عزت و استقلال سرزمینتان ایستاده اید.
 
رئیس جمهور با اشاره به اینکه در سه سال قبل در ۲۴ مرداد دولت یازدهم برای خدمت به شما تشکیل شد، گفت: از ۱۲ مرداد که روز تنفیض این خادم مردم بود تا ۲۴ مرداد در کمترین زمان ممکن در طول تاریخ انقلاب به همت مردم و یاری نمایندگان توانستیم دولت یازدهم را تشکیل دهیم.
 
رئیس قوه مجریه ادامه داد: در طول این سه سال علی رغم همه سختی ها و روزهای سخت و شرایط دشوار، دولت یازدهم تشکیل شد و به همت و یاری مردم قدم به قدم به جلو حرکت کرد.
 
روحانی گفت: من خوشحالم به شما مردم غیور یاسوج اعلام کنم که دیشب مرکز آمار کشور اعلام کرد رشد اقتصادی ایران در سه ماه اول سال ۴.۴ بوده است./مهر