مرادی فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به نقش مخرب خرده فروشان گفت : 402 نفر در 2 ماهه ابتدای سال 95 در حوزه خرده فروشان مواد مخدر و معتادین متجاهر در شهرستان بهشهر دستگیر شدند

دستگیری 402 نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد طی 2 ماه در بهشهر

 

 

به گزارش شرق پرس سرهنگ محمد ولی مرادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار داشت: کشف محموله های عمده مواد مخدر در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد اما بررسی ها نشان داده که این کشفیات عمده در عین حال که از اهمیت بالایی برخوردارند تاثیر بسزایی بر کاهش بزه های اجتماعی ندارد بلکه عامل تاثیرگذارتر برخورد با خرده فروشان مواد مخدر است.

 

 

وی با بیان اینکه بحث مواد مخدر از تأثیرگذارترین عوامل بر افزایش برخی از آسیب های اجتماعی مانند طلاق و سرقت است، افزود: به همین دلیل ناجا در سال ۹۴ تدابیری در این زمینه اتخاذ کرده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را در دستور کار قرار داده که با رویکرد سال های گذشته تفاوت چشمگیری داشته است.

 

 

مرادی عنوان کرد: ۴۰۲ نفر در ۲ ماهه ابتدای سال ۹۵ در حوزه خرده فروشان مواد مخدر و معتادین متجاهر در شهرستان بهشهر دستگیر شدند که از این میان ۱۱۵ نفر سارق بودند زیرا برخی از معتادین به دلیل تهیه پول برای خرید مواد مخدر مجبور به انجام سرقت می شوند.

 

 

فرمانده انتظامی بهشهر اظهار کرد: در خصوص سایر جرایم و تخلفات عمومی جامعه ۲۳۶ نفر در ۲ ماهه ابتدای سال ۹۵ در شهرستان بهشهر دستگیر شدند که نقش بسزایی در افزایش سطح امنیت شهرستان داشته است.

 

 

مرادی افزود: در همین راستا در ۲ ماهه سال جاری در شهرستان بهشهر ۳۶ کیلو و ۲۹۰ گرم مواد مخدر، ۲۹ هزار و ۵۱۹ بوته خشخاش و ۱۰۲۳ عدد قرص روان گردان کشف شده است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: افرادی که بدهی مالی دارند و حکم جلب آن ها از طریق مراجع قضایی صادر شده است در صورت معرفی خود می توانند شامل تخفیف در مجازات شوند زیرا به منظور تسریع در پرونده های دارای حکم جلب این امر در دستور کار قرار گرفته و از این پس شهرستان بهشهر برای دارندگان حکم جلب مکان امنی نخواهد بود.

 

 

فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، متذکر شد: افرادی که ارزاق عمومی را به جامعه ارائه و اماکنی که به مسافران خدمات دهی می کنند باید ضمن رعایت شئونات اسلامی ، منزلت و جایگاه ماه مبارک رمضان را در نظر داشته باشند.

 

 

مرادی تأکید کرد: با کسانی که تظاهر به روزه خواری کنند و یا در محل کسب به افراد روزه خوار خدمات ارائه دهند آن مکان با هماهنگی مراجع قضایی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمپ و برابر قانون نیز با متخلفین برخورد می شود.