حاجی‌آمان پرنیان از شکار یک راس مرال و دستگیری ۵ شکارچی در ارتفاعات روستای مهدی‌رجه شهرستان گلوگاه خبر داد. به گزارش شرق پرس، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان گلوگاه در گفت‌و‌گو با فارس در با اعلام شکار یک راس مرال در ارتفاعات گلوگاه اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست گلوگاه در یک […]

 

 

حاجی‌آمان پرنیان از شکار یک راس مرال و دستگیری ۵ شکارچی در ارتفاعات روستای مهدی‌رجه شهرستان گلوگاه خبر داد.

به گزارش شرق پرس، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان گلوگاه در گفت‌و‌گو با فارس در با اعلام شکار یک راس مرال در ارتفاعات گلوگاه اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست گلوگاه در یک عملیات غافلگیری موفق به دستگیری پنج شکارچی متخلف شدند.

وی با بیان اینکه این افراد پس از شکار مرال، در حال عبور از روستا بودند که ماموران یگان به آنها مشکوک‌شده و در نتیجه در یک اقدام هوشمندانه توانستند متخلفان را دستگیر کنند، اظهار داشت: متخلفان، یک راس مرال نر ۵ ساله از نوع گوزن قرمز را در ارتفاعات منطقه گردشگری «خربزه‌چشمه» از توابع روستای«مهدی‌رجه» شکار کردند.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان گلوگاه، درباره هویت متخلفان و موارد مکشوفه از آنان، گفت: دو تن از آن‌ها اهل بندرعباس و بقیه اهل ساری، کرمان و قائمشهر هستند، همچنین لاشه شکار مرال، یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی مجهز به دوربین شکاری، یک قبضه اسلحه شکاری دولول به‌ همراه مقداری فشنگ و یک دستگاه پیکان‌وانت، از این متخلفان کشف شد.

وی در پایان گفت: متخلفان پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی تحویل دادگستری شهرستان گلوگاه شدند.

با رای دادستان گلوگاه، مقرر شد که متخلفان با قرار وثیقه و کفالت آزاد شوند اما متهمان به‌دلیل نداشتن هیچ‌ یک از موارد مذکور، اکنون در زندان به سر می‌برند.

 

/انتهای خبر