ششمین یادواره 5 شهید گلگون کفن روستای بهزادکلا نکا سید بابا بابایی، سید حمزه هاشم پور، حسین واحدی، جانباز شهید شیرزاد خدادادی و یک شهید گمنام درچهارشنبه شب دوم مهر ماه 1393 همزمان با شب شهادت جوادالائمه (ع) برگزار شد.

 

یادواره شهدا بهزادکلا نکا برگزار شد

 ششمین یادواره پنج شهید روستای بهزادکلا نکا چهارشنبه شب برگزار شد.

به گزارش شرق پرس,  احمد علی مقیمی نماینده مردم نکا ، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از شهدا بعنوان سند افتخار و عزتمندی انقلاب و نظام یاد کرد که استقلال همه جانبه ما مدیون خون پاک این شهیدان است.

 

وی گفت: شهدا با خون و جان خود با خدا معامله کردند و دین خود را به ولایت و انقلاب ادا کردند.

 

مقیمی با گرامیداشت نام و یاد شهدا اظهارداشت: دفاع مقدس، دفاعی با ارزش براساس آموزه های انقلاب و دین اسلام و برنامه های دینی علما بوده است و این دین مداری و برکت و استقلال همه جانبه ما مدیون خون شهدا و بیداری ایجاد شده از برکت شهدای انقلاب است.

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جهاد در راه دین ادامه داد: شهدای ما با الگوبرداری از علمای دینی ما در این راه گام برداشتند و به لقاء حق رسیدند و به همین دلیل ارزش مداد علما از خون شهدا برتر است.

 

وی با تاکید بر ولایتمداری بعنوان تاکید موکد شهدا در وصیت نامه هایشان افزود: شجاعت و ولایتمداری ویژگی بارز شهدای ما بود و اکنون نیز باید در پرتو حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت فرامین رهبری، ادامه دهنده راه درخشان و سرنوشت ساز شهدا باشیم.

 

مقیمی گفت: برگزاری یادواره های شهدا، ترویج فرهنگ جهاد در جامعه است که باید استمرار داشته و در جهت ایجاد روشنگری در بین جوانان امروز از ابزارهای مختلف استفاده شود.

 

وی افزود: امسال نیز باید با حرکت جهادی درنهادینه کردن فرهنگ و ارزشها و توسعه اقتصادی تلاش کنیم تا جامعه اسلامی ایران با دارا بودن شهدای گرانقدر و رزمندگان استوار ۸ سال دفاع مقدس همچنان در جهان مقتدر باشد.

 

در این مراسم همچنین علاوه بر استفاده از سخنان سخنران، مراسم مداحی و نوحه خوانی و نمایشگاه آثار شهدا و پخش کلیپ نیز برگزار شد.

 

ششمین یادواره ۵ شهید گلگون کفن روستای بهزادکلا نکا سید بابا بابایی، سید حمزه هاشم پور، حسین واحدی، جانباز شهید شیرزاد خدادادی و یک شهید گمنام درچهارشنبه شب دوم مهر ماه ۱۳۹۳ همزمان با شب شهادت جوادالائمه (ع) برگزار شد.