ماجرای پلمب و تعطیلی دو فست فود معروف ساری در بلوار خزر این شهر، در فضای مجازی بصورت گسترده منتشر شد که علت تعطیلی این فست فودهای سرشناس را استفاده از گوشت غیرمجاز اعلام می کردند ...

شرق پرس : سیدحسن رضوانی از پلمب دو فست‌فود معروف ساری به دلیل عرضه گوشت غیرمجاز خبر داد و اظهار کرد: بر حسب گزارش‌های از شبکه بهداشت شهرستان ساری مبنی بر استفاده یک واحد تهیه و توزیع غذا از گوشت‌های غیرمجاز و غیربهداشتی، بازرسان بهداشتی دامپزشکی ساری به محل اعزام و با مشاهده لاشه‌های غیرمجازی که به‌صورت خارج از شبکه توزیع تهیه شده بودند، محموله را ضبط و اقدامات قانونی لازم را انجام دادند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران، خاطر نشان کرد: نظر به شواهد و قرائن موجود و به استناد اظهارات متصدی واحد مقرر بود لاشه‌ها برای مصرف به دو واحد فست‌فود در ساری منتقل شوند که با بررسی به‌عمل آمده و با حکم و دستور صریح دادستان شهرستان ساری این دو واحد نیز توسط دامپزشکی ساری و با همکاری شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده و پرونده قضایی برای متصدیان این دو واحد صنفی تشکیل شده است.

گفتنی است ؛ در پیگیری اولیه فارس از عقیل برزگر رئیس مرکز بهداشت شهرستان ساری؛ وی علت پلمب این واحدها را به دلیل عرضه گوشت غیرمجاز تکذیب کرده بود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان ساری در حالی این خبر را تکذیب کرده بود که اداره کل دامپزشکی پس از اطلاع مرکز بهداشت نسبت به پیگیری‌های بعدی اقدام کرد.