مشخص نیست در این شرایط حساس کنونی که نساجی قائمشهر بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد، افشاگرها با چه هدفی و نیتی این زمان را برای شفاف سازی انتخاب کردند؟

شرق پرس: علت افشاگری های عجیب نساجی قائمشهر در این زمان طلایی را کسی نمی داند. اما چیزی که روشن است بازی دوسر باخت آن و دودی است که به چشم هواداران پر شور این تیم محبوب لیگ برتری خواهد رفت.

بدهی کلان به شرکت تولیدی پوشاک درجه چندم، قرارداد‌های دستکاری شده بازیکنان و تفاوت نسخه موجود در باشگاه با نسخه سازمان لیگ و همچنین بند‌ها و آپشن‌های جنجالی و آنچنانی در آنها، از جمله اتهاماتی است که نه به طور رسمی از جانب مسئولان، اما در فضای مجازی حسابی غوغا کرده است.

اما به راستی هدف از این شفاف سازی غیرمسئولانه و غیر رسمی چیست؟ در باشگاه نساجی که تا چند روز پیش به طور کلی تعطیل بود و کسی پاسخگوی ساده‌ترین سوال هواداران و اصحاب رسانه نبود، حالا روابط عمومی آن چپ و راست راجع به گذشته خبر‌های مایوس کننده و نامرتبط به هواداران می‌دهد.

اما باید دانست شفاف سازی راجع به این مسائل پیش پا افتاده حقوقی از دو عامل می‌تواند ناشی شود، یا اینکه مالکین جدید آدم‌های ساده لوحی هستند که به راحتی می‌توان سرشان کلاه گذاشت و از الان باید نگران بود یا اینکه می‌خواهند با صرف انرژی بیهوده و بوق و کرنا کردن اشتباهات گذشته خودشان را قهرمان جلوه دهند که تجربه نشان داده این قبیل کار‌ها هم عاقبت به خیری ندارد.

اکنون که کمتر از یک ماه به استارت بازی‌های دشوار لیگ برتر باقی مانده، ضعف‌های فراوانی هم از لحاظ سخت افزاری در ورزشگاه و هم از نظر فنی در تیم وجود دارد که در این زمان طلایی باقیمانده باید راجع به آن تصمیم گیری کرد.

 

 

 

 

 

yjc