با گذشت چند روز از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، تقابل تیم نساجی با باشگاه‌ الهلال تیم قدرتمند عربستانی، همچنان سوژه شماره یک این روزهای کاربران فضای مجازی فوتبال در مازندران است و همه مازنی ها در انتظار تقابل نیمار ستاره بی بدیل فوتبال جهان با تیم نساجی هستند.

شرق مازندران : مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فصل پیش رو در کوالالامپور مالزی در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا روزهای گذشته برگزار شد و در این قرعه کشی ۴۰ تیم حاضر در مناطق غرب و شرق آسیا به ۱۰ گروه چهار تیمی تقسیم شدند، تیم‌های منطقه غرب آسیا در گروه‌های A تا E قرار گرفتند و باشگاه‌های منطقه شرق در گروه‌های F تا J به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

علی دهقانی معاون ورزشی باشگاه نساجی، فرهاد کوچک‌زاده مدیر و میثم رحمانی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال نساجی مازندران در این مراسم حضور داشتند و در نهایت در گروه D نساجی ایران با الهلال عربستان، بمبئی سیتی هند، نوبهار ازبکستان هم گروه شد.

اما با گذشت چند روز از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا، تقابل تیم نساجی با باشگاه‌ الهلال تیم قدرتمند عربستانی، همچنان سوژه شماره یک این روزهای کاربران فضای مجازی فوتبال در مازندران است و همه مازنی ها در انتظار تقابل نیمار ستاره بی بدیل فوتبال جهان با تیم نساجی هستند.

چشم انتظاری کاربران در فضای مجازی برای حضور نیمار در مازندران این روزها بیشتر به طنز شباهت دارد و باتوجه به این که زیرساخت های ورزشگاه وطنی برای مسابقات آسیایی فراهم نیست، شانس حضور ستاره های فوتبال جهان در مازندران از دست رفت و حتی شاید این دیدارها بنا به گفته کارشناسان فوتبال در ایران هم با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی در دست تعمیر و به سامانه VAR مجهز نیست، برگزار نشود و این مسابقات در کشور ثالت برای نمایندگان کشورمان پیگیری شود.

ناگفته های درودگر

در این پیوند مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در نخستین اظهارنظر خود پس ازمشخص شدن حریفان این تیم پس از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت، نگرانی بابت تیم نساجی درآسیا نداریم، رحمتی تیم خوبی برای این بازی‌ها بسته است.

صادق درودگر  در گفت وگو با ایرنا افزود: گروه نساجی در آسیا بسیار سخت است و هیچ تیمی را نمی شود ساده و دست کم گرفت.
وی به همگروه شدن تیم نساجی با تیم های ” الهلال عربستان، بمبئی سیتی هند و نوباهار ازبکستان اشاره کرد و ادامه داد: تکلیف تیم الهلال با سرمایه گذاری های کلان و بازیکنان وستاره های گران قیمتی که جذب کرده با دیگر تیم های این گروه مشخص شده است.

درودگر ادامه‌ داد: حتی تیم هند که حریف ناشناخته ای است در ترکیب خود چهار بازیکن هندی هم ندارد و تیم ازبکستانی هم تیم دوم فوتبال ابن کشور محسوب و قطعا برای صعود از گروه چهارم تلاش خواهد کرد.
نساجی در آسیا آبرومندانه بازی خواهد کرد
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به حضور یک تیم فوتبال از این استان در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی آسیا حضور پیدا می کند، تصریح کرد: قطعا ما برای لیگ قهرمانان آسیا آبرومندانه شرکت می کنیم و نماینده شایسته ای برای مردم مازندران و قائمشهر خواهیم بود.

درودگر افزود: ما کاری به وضعیت وجایگاه تیم های گروه نداریم، ما باید تلاش کنیم بهتر از این که هستیم باشیم.
وی اضافه کرد: تیم نساجی در این فصل تغییرات زیادی داشته و رحمتی سرمربی تیم بازیکنان جوان و خوبی ساخته و آقای حدادیان مالک باشگاه هم حمایت و پشتیبانی کرده است.

دغدغه میزبانی داریم
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه به علت نبود زیرساخت های لازم از گذشته در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر امکان میزبانی از حریفان آسیایی وجود ندارد، گفت: البته دغدغه‌های جزئی در ورزشگاه آزادی که به عنوان ورزشگاه خانگی بازیهای نساجی معرفی کردیم وجود دارد، از جمله نصب VAR باید در بازی‌های آسیایی باشد که خود کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده برای این بازی‌ها VAR را به تهران خواهد آورد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر میزبانی بازی های نساجی در ورزشگاه های ایران تایید نشود، گفت: قطعا بازی ها در کشورمان برگزار خواهد شد و در ورزشگاه آزادی از حریفان آسیایی میزبانی خواهیم کرد.
درودگر ابرازامیدواری کرد، مطمئن هستم هواداران تیم نساجی ورزشگاه آزادی را با جمعیت بیش از ۶۰ هزار نفر پر خواهند کرد.
تیم نساجی مازندران در بازی‌های سال گذشته جام حذفی فوتبال با کسب مقام قهرمانی، به عنوان یکی از سه نماینده ایران به همراه پرسپولیس وسپاهان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر در مسابقات دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا هستند.