دکتر جان بابایی در نکا گفت: با توجه به ارتقا توزیع عادلانه خدمات سلامت در استان، کلینیک دندان‌پزشکی در شرق مازندران ایجاد می‌شود.

 

dandanpezeshki-54

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی مازندران با اشاره به ارتقا توزیع عادلانه خدمات سلامت در استان، گفت: کلینیک دندان‌پزشکی در شرق مازندران ایجاد می‌شود.

 

 

به گزارش شرق پرس، قاسم جان بابایی در مراسم افتتاح اورژانس بین جاده‌ای شهرستان نکا در روستای طوسکلا، اظهار داشت: پایگاه‌های اورژانس بین جاده‌ای با هدف خدمات‌رسانی مطلوب و توزیع عادلانه خدمات سلامت به افراد، در حوادث بین جاده ای است.

 

قاسم جان بابایی افزود: امسال ۹ خانه بهداشت در شهرستان  نکا ساخته و به بهره‌برداری رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: باید اورژانس‌های بین جاده ‌ای و تعداد آمبولانس‌ها را افزایش دهیم تا سلامت مردم بیشتر تامین  شود.

 

به گفته وی، هزینه ساخت این پایگاه را دو خیر روستای طوسکلا با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان در فضایی به  مساحت ۱۱۰ متر مربع اهدا کردند و کلینیک دندانپزشکی این روستا با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان بهره‌برداری شد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران نیز در این مراسم گفت: انقلاب ما انقلاب با برکت بوده و همه ما آنچه را که داریم، مدیون شهدا و امام شهیدان هستیم.

 

 

حسن خیریان‌پور افزود: با ایجاد زیرساخت‌های مناسب می‌توانیم فعالیت‌های اقتصادی را در زمینه‌های گوناگون افزایش داده و اشتغال‌زایی را در جامعه رونق دهیم.

 

 

وی افزود: دولت به حوزه سلامت نگاه ویژه‌ای دارد و باید در این بخش به گونه ای عمل کنیم که طبق فرمایشات مقام  معظم  رهبری، مردم به  جز درمان نباید دغدغه دیگری داشته  باشند.

 

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امسال از بودجه هدفمندی یارانه‌ها، ۴۱۰۰ میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان کشور اختصاص یافت.

 

 

احمد علی مقیمی افزود: مشارکت و همبستگی بین مسئولان و مردم به ویژه خیران می‌تواند موجب پیشرفت و سرافرازی کشو در تمام  زمینه‌ها شود./تسنیم