پرونده هفدهمین دوره رقابت های کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر در حالی در بهشهر بسته شد که کیفیت ضعیف حضور تیم های شرکت کننده سئوالات زیادی در اذهان ایجاد کرد ...

شرق مازندران – محمد – مبرا :  در حالی که ابتدا با سروصدای زیادی اعلام شده بود که کشورهای مختلفی و با کیفیت مناسبت در جام بین المللی کشتی آزاد شهید هاشمی نژاد بهشهر شرکت خواهند کرد اما در زمان اجرا مشخص شد که به گواه صاحب نظران این رقابت ها شاید در سطح یک رویداد انتخابی داخلی، در شرق مازندران برگزار شد و شرکت کنندگان ضعیفی از کشورهای ارمنستان، گرجستان و تاجیکستان نیز حتی نتوانستند این رقابت های انتخابی تیم ملی ایران را گرم کنند!

رقابت های جام شهید هاشمی نژاد بهشهر در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت برگزار شد و در روز دوم این رقابتها، در وزن ۶۱ کیلوگرم امیرحسین شامی از البرز، در ۷۰ کیلو علی رضایی از مازندران، ۷۹ کیلو مجید باقری از مشهد، ۹۲ کیلو سید رضا هاشمی از مازندران و در ۱۲۵ کیلو سالار حبیبی از تهران با کسب نشان طلا بر جایگاه نخست ایستادند.

در رده‌بندی تیمی مسابقات هم، ایران با کسب ۲۵۰ امتیاز اول شد، ارمنستان با کسب ۲۰ امتیاز در رتبه دوم ایستاد، تاجیکستان با ۶ امتیاز به عنوان سوم رسید و گرجستان نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

کشتی گیران مازندرانی نیز با سه مدالی که در روزنخست رقابت‌ها کسب کردند ، در مجموع نیمی از ۱۰ نشان این رقابت‌ها را ستاره‌های جوان کشتی مازندران به دست آوردند.

این رقابت های برای هفدهمین بار و با حضور ۱۰۰ آزادکار از کشور‌های تاجیکستان، ارمنستان و گرجستان و ۵۰ ورزشکار از کشور ما به مدت دو روز در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزارشد.