اسلامی در بازدید از شرق مازندران و کشتارگاه ساوانا گلوگاه گفت: اين كشتارگاه با استفاده از تكنولوژي روز توانسته گامي در عرصه صنعتي شدن بردارد و در سرويس دهي به مشتريان در عرصه ي داخلي و خارجي رقابت کند.

کشتارگاه گلوگاه بیانگر حرکت بسوی صنعتی شدن و رقابت بین المللی است

 

به گزارش شرق پرس محمد اسلامی استاندار مازندران در حاشیه ی بازدید از دو شرکت صنعتی دان و طیور و بزرگ ترین کشتار گاه صنعتی مرغ گوشتی و دام ساوانا شهرستان گلوگاه در شرق مازندران گفت:از ۸۰۰ میلیارد تومان طرح های استان که در ایام دهه ی فجر به بهره برداری میرسد ، ۱۲۲ میلیارد تومان آن مختص به گلوگاه است.

 

وی با بیان اینکه کشتار گاه صنعتی مرغ گوشتی و دام ساوانا بزرگ ترین پروژه قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر امسال در در شرق مازندران است افزود: این کشتارگاه با حمایت مسئولین استانی و شهرستانی توسط دکتر طهماسبی سرمایه گذار بخش خصوص در گلوگاه ساخته شده است و این پروژه بیانگر حرکت به سوی صنعتی شدن و رقابت در عرصه بازارهای بین مللی و ایجاد فرصتهای شغلی در شرق مازندران است.

 

مهندس اسلامی تصریح کرد: این کشتارگاه با استفاده از تکنولوژی روز توانسته گامی در عرصه صنعتی شدن و برخورداری از دوام ،قوام و ماندگاری سرمایه بردارد و با رعایت منابع استاندارد جهانی در سرویس دهی به مشتریان در عرصه ی داخلی و خارجی رقابت کند.

 

 

 

 

 

صداوسیما