امام جمعه گلوگاه گفت: 22 بهمن، روز پیروزی همه کسانی است که در راه انقلاب جان‌فشانی کردند، این روز نقطه آغازی بی‌بدیل برای همه ملت‌های آزاده جهان و هشداری برای همه آنهایی است که چشم طمع به آب و خاک کشورمان دوخته‌اند.

 

کارایی تحریم ها با حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن ساقط خواهد شد

امام جمعه گلوگاه گفت: شاید عده‌ای فکر کنند با حضور ما در ۲۲ بهمن، تحریم‌های دشمن علیه کشورمان بیشتر می‌شود اما واقعیت این است که حضور ما در صحنه، هم مشت محکمی می‌شود بر دهان استکبار جهانی و هم کارایی تحریم‌ها را ساقط می‌کند.

 

به گزارش شرق پرس, حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ۲۲ بهمن، روز پیروزی همه کسانی است که در راه انقلاب جان‌فشانی کردند، این روز نقطه آغازی بی‌بدیل برای همه ملت‌های آزاده جهان و هشداری برای همه آنهایی است که چشم طمع به آب و خاک کشورمان دوخته‌اند.

 

امام جمعه گلوگاه عنوان کرد: هر چند که دشمن تلاش‌ فراوانی دارد تا پیروزی انقلاب را فراموش کنیم اما ۲۲ بهمن به‌واقع روز پیروزی حق بر باطل است و باید این روز مهم را جشن بگیریم.

 

میراحمدی تصریح کرد: تاکید رهبری بر برگزاری باشکوه ۲۲ بهمن و از طرفی بصیرت، خط‌شناسی، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی مردم اقتضا می‌کند تا در این روز به یادماندنی بار دیگر حضوری فعال در صحنه انقلاب داشته باشیم.

 

وی افزود: با توجه به اینکه در شرایط تحریم قرار داریم شاید عده‌ای فکر کنند با حضور ما در صحنه، دشمن تحریم‌ها و تهدیدها را علیه کشورمان بیشتر کند اما واقعیت این است که حضور ما در صحنه، هم  مشت محکمی می‌شود بر دهان استکبار جهانی که بداند مردم ایران اسلامی، انقلاب را تنها نگذاشتند و هم تحریم اقتصادی از کارایی خود ساقط می‌شود.

 

خطیب جمعه گلوگاه گفت: دشمنی آمریکا با ایران بر سر عقیده است و نه بر سر پیشرفت هسته‌ای، آنها می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر قدرت الهی و داشتن نعمت ولایت‌فقیه قادر است به هر قله‌ای از پیشرفت برسد.

 

این مسئول ادامه داد: با وجود تلاش‌های دشمن برای خلوت کردن و حتی خلوت نشان دادن ۲۲ بهمن، اما مردم ما فردا را با همان شور و حضور سال ۵۷ و سال‌های گذشته، در میعادگاه‌های یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند تا به دنیا بگویند که ایران اسلامی نه‌تنها هراسی از یاوه‌گویی‌های دشمنان ندارد بلکه همچنان در مسیر امام راحل و رهبری معظم، قرار دارد.

 

انقلاب ما همواره در معرض خطر و تهدید است

 

فرماندار گلوگاه نیز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مردم ما در مراسم‌های مختلف ملی و مذهبی نشان دادند که انقلاب را دوست دارند و تابع فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

 

عیسی قاسمی‌طوسی عنوان کرد: اصل ولایت‌پذیری مهم‌ترین اصلی است که از ابتدای انقلاب تاکنون، قدرت شور و حضور مردم را در صحنه‌های مختلف دوچندان کرده است و اگر دشمن می‌خواهد‌ با نبود مشارکت مردم سوءاستفاده کند؛  این خود مردم هستند که تمام نقشه‌های دشمن را بی‌اثر می‌سازند.

 

وی در پایان گفت: انقلاب ما همواره در معرض خطر و تهدید است، مردم سهم مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب دارند و وظیفه مسئولان در قبال مردم نیز بسیار سنگین است.

 

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در گلوگاه، ساعت ۱۰ صبح از روبه‌روی مسجد علوی تا میدان ۲۲ بهمن است.