فریدون کلبادی از چهره های اصلاح طلب گلوگاه که در منصب مدیر آموزش و پرورش گلوگاه خدمت می کرد بعنوان فرماندار جدید این شهرستان منصوب شد

به گزارش شرق پرس، عصر امروز با حضور دکتر حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، حجت الاسلام میراحمدی امام جمعه گلوگاه، مسئولان استانی و شهرستانی دیگر، فریدون کلبادی نژاد بعنوان فرماندار جدید شهرستان گلوگاه منصوب شد.

کلبادی نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه بود که پس از بازنشستگی محمدرضا تباکی بعنوان فرماندار جدید شرقی ترین شهرستان مازندران معرفی شد.

محمدرضا تباکی فرماندار سابق این شهرستان نیز از خانواده آموزش و پرورش و بعنوان چهره فرهنگی شناخته می شد و پس از اینکه دوره ای در دولت تدبیر و امید به سمت معاونت فرمانداری گلوگاه منصوب شد، با انتقال قاسمی طوسی به استانداری، به کرسی فرمانداری رسیده بود.

دکتر حسین حسن نژاد در جلسه معارفه فرماندار جدید گفت : برای رسیدن به توسعه مدنظر در استان باید فرمانداران تلاش و جدیت بیشتری در پیشبرد امور داشته باشند و در این راه باید ظرفیت های شهرستان و منطقه بکارگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری در ادامه گفت: سازمان های مردم نهاد یکی از ظرفیت های مهم و سرمایه اجتماعی هر جامعه ای هستند که می توانند به کمک دولت بیایند و فرمانداران نیز باید توجه ویژه به این بخش از جامعه داشته باشند.

وی با اشاره به برخی عقب ماندگی ها در مناطق مختلف استان، به فرمانداران توصیه کرد از نگاه جزیره ای مدیران جلوگیری کنند و بر تصمیمات گرفته شده نظارت لازم را داشته باشند.

حسن نژاد با اعلام اینکه یک مدیر باید توانایی پاسخگویی به افکار عمومی را داشته باشد گفت: دیده می شود برخی مدیران از پاسخگویی فرار می کنند چراکه کارآمدی و فکر توسعه ای ندارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت : نیازمندی های مردم باید حل و زمینه رفاه و تعمیق ارزش ها نیز فراهم گردد و باید در مسیر خدمت به مردم گام برداریم و تلاش کنیم.

وی افزود: یک فرماندار قرار است بعنوان نماینده عالی دولت سیاست های دولت را تامین کند که برخی موارد دیده شده که برداشت عده ای از فعالان سیاسی، سیاست دولت نیست و برای ایجاد همصدایی باید مجری سیاست های دولت باشیم  و در این راستا مدیریت تشخیص صحیح در دستور کار باشد.

لازم به ذکر است؛ افراد دیگری چون یاسر جعفری خورشیدی معاون فعلی فرمانداری گلوگاه نیز بعنوان کاندیدای کرسی فرمانداری این شهرستان مطرح بودند که سرانجام با تصمیم مسئولان ارشد استان، فریدون کلبادی نژاد از چهره های اصلاح طلب و فرهنگی گلوگاه بعنوان فرماندار معرفی شد.