در حالیکه مدیرعامل نساجی اعلام کرده بود که مسابقه این تیم با آلومینیوم اراک رایگان خواهد بود اما مشخص شد که تماشاگران باید مبلغی بپردازند...

شرق مازندران : ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران روز سه شنبه علام کرده بود با توجه به تغییرات کادر فنی و بازی حساس مقابل آلومینیوم اراک، با لطف مالک و موافقت هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفته شد بلیت این دیدار به‌صورت رایگان تقدیم هواداران شود.

اعلام رایگان بودن بلیت بازی نساجی و آلومینیوم اگرچه خوشحالی هواداران را بدنبال داشت، اما این خوشحالی خیلی دوام نیافت و اعلام شد قیمت بلیت این بازی برای هر نفر ۱۰ هزار تومان است.

روابط عمومی باشگاه نساجی در این باره گفت با توجه به اینکه از سوی مدیریت باشگاه بلیت دیدار پیش‌رو کاملاً رایگان اعلام شده بود، عوامل اجرایی برگزاری بازی طی جلسه‌ای عنوان داشتند به‌دلیل ثبت هویت فردی هواداران در سامانه الکترونیکی و خدمات شرکت پشتیبان هر هوادار باید مبلغ ۱۰ هزار تومان واریز کند.

لازم به ذکر است که حتی ریالی از این مبلغ به باشگاه نساجی نخواهد رسید و صرفاً این مبلغ، کارمزدی است که شرکت پشتیبان فروش بلیت الکترونیکی دریافت می‌کند.

برخی باشگاه‌های ایران مانند باشگاه سپاهان دارای سایت اختصاصی خرید بلیط هستند و عوامل خود باشگاه مسئولیت ورود هواداران را برعهده دارند اما باشگاه نساجی دارای سایت اختصاصی نیست و مجبور به استفاده از خدمات پیمانکار معرفی شده از سوی فدراسیون جهت فروش بلیط می‌باشد.