معترضان برزیلی پرچم آمریکا را در نزدیکی استادیوم شمال برزیل، جایی که معاون رئیس‌جمهوری آمریکا قصد داشت در نخستین بازی تیم ملی کشورش در جام جهانی حضور داشته باشد، به آتش کشیدند. شرق پرس:  ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: معترضان در شهر نتال برزیل پرچم فیفا را نیز آتش زده و شعارهایی […]

 

معترضان برزیلی پرچم آمریکا را در نزدیکی استادیوم شمال برزیل، جایی که معاون رئیس‌جمهوری آمریکا قصد داشت در نخستین بازی تیم ملی کشورش در جام جهانی حضور داشته باشد، به آتش کشیدند.

شرق پرس:  ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: معترضان در شهر نتال برزیل پرچم فیفا را نیز آتش زده و شعارهایی علیه “امپریالیسم” سر دادند.

تظاهرات ضد جام جهانی دیگری نیز پیش از مسابقه میان تیم‌های ملی ایران و نیجریه در شهر جنوبی کوئریتیبه برگزار شد.

معترضان پس از آنکه توسط پلیس متفرق شدند بار دیگر در مرکز شهر تجمع کرده و از آجر و نخاله‌های ساختمانی برای شکستن پنجره‌های سه بانک استفاده کردند. آن‌ها همچنین با استفاده از اسپری‌های رنگی بر روی اتوبوس‌ها شعارهای ضد جام‌جهانی نوشتند.

اعتراضات گسترده نسبت به هزینه بالای برگزاری مسابقات جام جهانی سال گذشته میلادی در سراسر برزیل به راه افتاد اما از زمان آغاز مسابقات این اعتراضات کمتر شده است.

 

/انتهای خبر