فرماندار گلوگاه گفت: گلوگاه به رغم برخورداری از امکانات و استعدادهای فراوان در بخش گردشگری که صنعتی درآمدزا و اشتغال آفرین است ، شهری محروم و کمتر توسعه یافته به شمار می رود

 

polisss2

فرماندار گلوگاه گفت : پاسگاه انتظامی منطقه توریستی توسکا چشمه گلوگاه با هدف افزایش ضریب ایمنی این منطقه پرتردد به زودی راه اندازی می شود .

 

 

 

به گزارش شرق پرس عیسی قاسمی طوسی  روز جمعه در همایش پیاده روی گلوگاه اظهار کرد : تقویت صنعت توریسم و افزایش حضور گردشگران در منطقه ، نیازمند بیشتر شدن پاسگاه های انتظامی به خصوص در مناطق شلوغ و پرجاذبه است که برای رسیدن به این اهداف به خصوص در مناطق کوهستانی و بالادستی شهرستان با محوریت توسکا چشمه ، این پاسگاه راه اندازی می شود .

 

وی بیان کرد : گلوگاه به رغم برخورداری از امکانات و استعدادهای فراوان در بخش گردشگری که صنعتی درآمدزا و اشتغال آفرین است ، شهری محروم و کمتر توسعه یافته به شمار می رود که با تکمیل برنامه هایی که دولت به دنبال اجرای آن است ، غبار محرومیت از آن زدوده خواهد شد.

 

فرماندار گلوگاه افزود : برخورداری از دریایی آرام ، بهترین ظرفیت گردشگری برای حضور مسافران است که با تجهیز و استقرار امکانات ، زمینه ای مناسب برای حضور گردشگران در این شهرستان فراهم خواهد شد.

 

قاسمی طوسی به نگاه ویژه مسوولان شهرستانی در توسعه فضاهای ورزشی اشاره کرد و گفت : یکی از طرح هایی که به دنیال اجرای آن هستیم ، احداث جاده سلامت برای ترغیب بیشتر مردم به انجام ورزش پیاده روی است .

 

 

به گزارش ایرنا, وی ادامه داد : همچنین در آینده نزدیک خانه کشتی گلوگاه به بهره برداری می رسد که امیدواریم با راه اندازی آن شاهد افزایش تعداد قهرمانان کشتی این شهر در میادین معتبر داخلی و خارجی باشیم .