در دیدار جامعه ورزش با رهبر معظم انقلاب اسلامی، امیرحسین زارع کشتی گیر مازندرانی و پر افتخار به نمایندگی از جامعه ورزش با رهبر انقلاب اسلامی صحبت کرد ...

شرق مازندران : کشتی گیر آزادکار مازندرانی در دیدار جامعه ورزش با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: از حمایت‌های حضرتعالی از ورزش و ورزشکاران کمال تقدیر و تشکر را داریم و پیام‌های محبت آمیز شما درپی موفقیت‌های قهرمانان کشور عزیزمان همواره انگیزه ما را دوچندان می‌کند.

متن صحبت‌های امیرحسین زارع، قهرمان کشتی آسیا و جهان به شرح زیر است.

خداوند را شاکرم که به‌عنوان نماینده جامعه بزرگ ورزش در خدمت حضرتعالی فرصت صحبت پیدا کردم.

ابتدا ناراحتی، تاسف و تاثر خود را از مشاهده صحنه‌های دلخراش غزه ابراز داشته و این جنایات غیرانسانی را محکوم می‌کنیم.

از حمایت‌های حضرتعالی از ورزش و ورزشکاران کمال تقدیر و تشکر را داریم و پیام‌های محبت آمیز شما درپی موفقیت‌های قهرمانان کشور عزیزمان همواره انگیزه ما را دوچندان می‌کند.

 همانطوریکه حضرتعالی بارها فرمودید امروزه ورزش و اتفاقات آن یک رویداد بزرگ اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی محسوب می‌شود.

شمار عظیم علاقمندان آن در سراسر جهان حاکی از نگاه کارشناسانه شما به این مقوله است و امروزه از ورزش می توان به عنوان یک ظرفیت بالقوه در ابعاد فوق استفاده کرد.

حضور قهرمانان رشته‌های ورزشی کشور عزیزمان و حساسیت رویارویی آنها با رقبای خارجی می‌تواند در انسجام ملی و تعصب غرور مذهبی و ملی تاثیرگذار باشد.

در پایان جا دارد از تاکیدات حضرتعالی در خصوص حمایت از ورزش و ورزشکاران تشکر کنیم.

به گزارش فارس، امیرحسین زارع که به‌عنوان خادم امام رضا (ع) نیز است، اخیرا مدال طلای بازی‌های جهانی و آسیایی خود را به آستان قدس رضوی تقدیم کرده بود.

 

 

امیرحسین زارع در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی چه گفت ؟