بوستان بانوان، بوستان رسالت و تعریض و بهسازی بلوار کشاورز از جمله پروژه‌های بهره برداری شده در ساری است

شرق پرس : به همت شهرداری مرکز استان، پارک بانوان ساری در ابتدای جاده دریا و در فضایی مناسب به بهره برداری رسید.

عباس رجبی شهردار ساری صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح پارک بانوان در ساری با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار به شمار می‌رود، اظهار داشت: مفتخر هستیم خدمتی به همشهریان خود انجام داده باشم و در این راه هیچ منتی نیست.

وی افزود: با شیوع کرونا بسیاری از شهرداری‌ها دچار افت درآمد شدند که ساری نیز از این مسئله مستثنی نبوده است اما به لطف خدا و همکاری همراهان، امروز شاهد افتتاح پروژه‌هایی در شهر هستیم.

شهردار ساری ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها را امری مهم برشمرد و گفت: بسیاری از مشکلات کنونی درپی نداشتن درآمد پایدار است.

رجبی یکی از مهمترین سازمان‌های شهرداری‌ها را سازمان آتش نشانی برشمرد و گفت: امروز با خرید ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات روز دنیا، نسبت به تجهیز این سازمان اقدام شده است.

این مسئول شهری مرکز استان به احداث کارخانه زباله سوز اشاره و اضافه کرد و گفت: ۳۸ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است و با تکمیل آن مشکلات می‌شود.

وی پروژه بزرگ کابلی را از دیگر طرح‌های شهرداری ساری بیان کرد و گفت: این طرح نقش بزرگی در کاهش ترافیک دارد و فاز دوم ملل ساری را به قطب مهم گردشگری تبدیل خواهد کرد و این پروژه می‌تواند بسیاری از مشکلات استان و ساری را حل کند.

رجبی یادآور شد: فاز سوم پروژه شهر آشوب تا چندماه آینده بهره برداری می‌شود و از طرح‌های خوب سازمان عمران به شمار می‌رود.

بوستان بانوان، بوستان رسالت و تعریض و بهسازی بلوار کشاورز از جمله پروژه‌های بهره برداری شده در ساری است. رونمایی و بهره برداری از ۲۲ دستگاه ماشین مکانیزه حمل زباله، تجهیز و خرید ادوات آتش نشانی، توسعه و ساماندهی بازار ملامجدالدین از دیگر طرح‌ها است.

پارک بانوان ساری ساری به بهره برداری رسید

مهر