فروش تیم های دسته اولی و لیگ برتری خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر به بحث داغ این روزهای رسانه ها، مردم و مسئولان استان مازندران تبدیل شده است...

به گزارش شرق پرس، پس از اینکه فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان مالکان سابق باشگاه نساجی قائمشهر از تیمداری کنار کشیدند و  این باشگاه را به فردی به نام مجتبی اژدری فروختند، مقرر شد مالک جدید نساجی چک هایی را در سر رسیدهای مقرر به حساب فروشندگان تیم وصول کنند اما امروز اعلام شد چک های انتقال مالکیت باشگاه نساجی برگشت خورد!

این در حالی است که خریدار جدید باشگاه نساجی، سرمربی و بازیکنانی به خدمت گرفت و در آستانه شروع لیگ جدید فوتبال، حتی جلسات تمرینی خود را در مقابل دیدگان هواداران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رگزار کرد.

این مسئله می تواند آبستن دردسرهای جدیدی برای هواداران و حتی مسئولان استان باشد چراکه این شُبهه بوجود می آید وقتی چک های خرید باشگاه برگشت می خورد چگونه می توان انتظار داشت هزینه اداره یک تیم لیگ برتری با آنهمه هوادار به موقع پرداخت شود و تیم وارد حاشیه ها نگردد؟

البته ماجرای فروش تیم دسته اولی خونه به خونه بابل با تمام حاشیه هایی که بوجود آورد نیز این روزها به اندازه کافی انرژی مسئولان استان و شهرستان را گرفته است و احتمالاً روزهای آینده باید منتظر رویدادهای دیگری نیز باشیم.