خبر حضور  حجت الاسلام اژه ای, دادستان کل کشور از روز دوشنبه موجب آسفالت شدن کوچه و پس کوچه‌های مناطق سیل‌زده و بسیاری از کارهای عمرانی دیگر در این منطقه شد. به گزارش شرق پرس، غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز(سه شنبه) از مناطق سیل‌زده مازندران در شهرستان ساری، روستای مرمت و شهر هولار و […]

 

اژه ای بازدید بهشهر

 

خبر حضور  حجت الاسلام اژه ای, دادستان کل کشور از روز دوشنبه موجب آسفالت شدن کوچه و پس کوچه‌های مناطق سیل‌زده و بسیاری از کارهای عمرانی دیگر در این منطقه شد.

به گزارش شرق پرس، غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز(سه شنبه) از مناطق سیل‌زده مازندران در شهرستان ساری، روستای مرمت و شهر هولار و همچنین منطقه فراش‌محله بهشهر بازدید کرد.

زن میانسالی در ابتدای فراش‌محله بهشهر به گپ‌و گفت با محسنی اژه‌ای پرداخت، و بعد از سلام واحوال‌پرسی با دادستان کل کشور و خوشامدگویی به اژه‌ای، خطاب به محافظان وی گفت: آقای اژه‌ای متعلق به ما است، نیازی به اسکورت و محافظ ندارد، می‌خواهم به خانه ما بیاید و خسارت‌ها را از نزدیک شاهد باشد.

محسنی اژه‌ای هم خطاب به این زن اظهار داشت: ما هم آمده‌ایم خسارت‌ها را از نزدیک ببینیم و در غیر این صورت، در تهران می‌مانیم و گزارش خسارت‌ها را از مسئولان استانی می‌گرفتیم.

هر یک از اهالی فراش محله بهشهر، می‌خواست دادستان کل کشور را به خانه خود ببرد و خسارت‌ها را به محسنی‌اژه‌ای نشان دهد.

محسنی اژه‌ای به تعدادی از خانه‌ها سر زد و از اهالی که با او گفت‌وگو می‌کردند، علت سیل را از نظر آنها جویا می‌شد.

فردی از اهالی فراش‌محله در پاسخ به اژه‌ای گفت: ابتدا منابع طبیعی مقصر است و بعد ما مقصر هستیم که به فرزندان خود یاد ندادیم مواظب جنگل باشند.

وی با اشاره به اینکه چرا دختر ۱۲ ساله باید در سیل سال گذشته کشته شود، ادامه داد: قطع درختان و در مسیر رودخانه بودن این محله، عامل دیگر سیل است.

این زن حادثه دیده در سیل بهشهر خاطرنشان‌ کرد: چرا سهم ما از طبیعت زیبای این منطقه باید خرابی‌های سیل باشد.

زن دیگری به اژه‌ای گفت: ‌شب و روز آسایش نداریم و با هر بارانی تصور می‌کنیم که سیل دیگری جاری می‌شود.

یکی دیگر از اهالی فراش‌محله بهشهر ادامه داد: تا چند سال قبل این رودخانه را لایروبی می‌کردند اما شهرداری چند سالی است که این رودخانه را لایروبی نکرده است.

زن دیگری خطاب به اژه‌ای خاطرنشان‌ کرد: از دیروز که متوجه شدند شما به بازدید منطقه می‌آیید، کوچه‌ها را آسفالت کرده‌اند.

مردم منطقه فراش‌محله بهشهر از امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر راضی بودند و این مسئله را با محسنی اژه‌ای هم در میان گذاشتند.

سخنگوی قوه قضاییه هم بر آزادسازی حریم تصرف شده رودخانه تاکید کرد و اظهار داشت: آزادسازی حریم تصرف شده نیازی به بودجه ندارد.

به گزارش فارس, وی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا جلوی خسارت‌های سیل گرفته شود، افزود: چون نمی‌توانیم جلوی سیل را بگیریم اما می‌توانیم مانع از بروز خسارت شویم.

 

/انتهای خبر