حبیب حسین زادگان در چهارمین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان گفت : سال 1397 ورزش استان مازندران دستاوردهای بزرگی داشت و موفق بود

به گزارش شرق پرس، حبیب حسین زادگان در چهارمین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان مازندران که در پایان سال و با حضور معاونین، مدیران ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های مازندران برگزار شد اظهار داشت؛ مخاطب اصلی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، جوانان هستند و باید برنامه ریزی ها برای جوانان در راستای این رهنمودها باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ در حالی وارد دهه پنجم انقلاب شده ایم که نظام مقدس دستاوردهای بزرگی در این چهل سال داشته است که مهم ترین آن همان دفاع مقدس است.

حسین زادگان با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم رهبری باید در شهرستان ها نیز جدی گرفته شود افزود؛ پیام رهبری مانند یک منشور در برنامه ریزی ها پیش روی ما خواهد بود و از طرفی همه توان خود را بکار خواهیم گرفت تا سال ۹۸ از ماموریت ها در زمینه ورزش قهرمانی، جوانان، ورزش همگانی، بانوان و …غفلتی صورت نگیرد.

مسئول ارشد ورزش مازندران در جمع مدیران این دستگاه گفت: ورزش استان در سال ۱۳۹۷ موفق بود و دستاوردهای بزرگی داشت و این مهم از خرسندی و خشنودی وزیر محترم در آخرین سفری که به استان مازندران داشتند نمایان بود.

حبیب حسین زادگان با اشاره به اهمیت زیرساخت های ورزشی در جهت کسب نتایج مطلوب اظهار داشت؛ به دنبال توسعه ورزش در همه نقاط و شهرستان های استان هستیم و عدالت محوری در این زمینه رعایت خواهد شد و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم همه پروژه های ملی و استانی نیمه تمام آماده بهره برداری شود.

وی همچنین توجه به ورزش بانوان و ورزش همگانی را مورد توجه قرار داد و گفت : سطح مطالبات بانوان در استان ارتقاء پیدا کرد و وظیفه داریم به خواسته های بیش از ۵۰ درصد جامعه توجه نمائیم.

مدیرکل ورزش و جوانان افزود؛ نیازمند برنامه ریزی دقیق در سال آینده برای حضور موفق ورزشکاران مازندرانی در المپیک ۲۰۲۰ هستیم و باید ورزشکاران مستعد و موفق در شهرستان ها مورد توجه ویژه قرار گیرند.

حسین زادگان با تاکید بر مسائل فرهنگی و ترویج معنویت در میان جامعه ورزش مازندران و همچنین بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و شبکه استانی، وجود دانشگاههای مختلف در استان را برای استفاده از توان علمی و فرهنگی آنان برای ورزش مازندران غنیمت دانست.