با حضور مسئولان ورزش استان و به همت هیات ورزش سه گانه شهرستان ساری، مسابقه دواتلون قهرمانی مازندران در مرکز استان برگزار شد

به گزارش شرق مازندران ، ورزشگاه شهدای ساری روز جمعه میزبان ورزشکاران رشته سه گانه از سراسر استان بود.

مسابقه دوگانه (دواتلون) قهرمانی استان مازندران با حضور حسین بریمانی معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران، مجتبی قدمی رئیس ورزش و جوانان ساری، محمد مبرا دبیر هیات ورزش سه گانه استان مازندران، مشایخ نائب رئیس سه گانه، حجازی رئیس سه گانه ساری و دیگر مسئولین و چهره های شاخص این ورزش در ورزشگاه شهدای مرکز استان برگزار شد.

در پایان این رقابت باباجان نژاد با ثبت رکورد قابل توجه به مقام قهرمانی رسید. ابوپور جایگاه دوم را کسب کرد و جانبازی مدال برنز را به گردن آویخت.

حسین بریمانی در حاشیه این رقابت و با تاکید براینکه جایگاه ورزش مازندران در کشور ممتاز است افزود؛ ورزش سه گانه یکی از ورزش های مهم و پرمخاطب المپیک است و از طرفی مازندران نیز سرشار از استعدادهای ورزشی است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه گفت : گرچه اخیرا شاهد اتفاقات مثبت در ورزش سه گانه مازندران هستیم، اما هنوز تا رسیدن به جایگاه مناسب فاصله داریم و امیدواریم با تلاش همکاران مان در همه شهرستان ها و برنامه ریزی در هیات سه گانه (تری اتلون) و حمایت فدراسیون محترم، ورزشکاران مستعدی برای حضور در رقابت های بین المللی شناسایی و معرفی گردند.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از هیات سه گانه مازندران بیان داشت؛ برگزاری چنین رقابت هایی بهمراه حمایت بخش خصوصی، قطعا موجب توسعه و تعالی این ورزش جذاب خواهد شد و مسئولان دستگاه ورزش و جوانان مازندران نیز از هرگونه کمک و مساعدت در جهت معرفی بهتر این رشته دریغ نخواهند کرد.

 

 

در ادامه تصاویر این رویداد جذاب ورزشی را ملاحظه می کنید :