شهردار مرکز شهرستان میاندورود گفت: انجام تعریض بسیاری از خیابان‌ها و معابری که در ماه‌های گذشته در شهر سورک مورد آزادسازی و تعریض قرار گرفته است تا دیروز از آرزوهای مردم و دلسوزان سورک بوده است.

 

 

همکاری شهروندان با شهرداری, موجب رفع کمبودهای تاریخی سورک می شود

عیسی ولی‌زاده با اشاره به روند رو به رشد همکاری شهروندان با مجموعه شهرداری این مساله را موجب برداشته شدن گام‌های بزرگ‌تر در مسیر رفع کمبودهای تاریخی شهر سورک دانست.

 

 

 

به گزارش شرق پرس, شهردار سورک  با بیان اینکه در ماه‌های گذشته بسیاری از نقاط و خیابان‌های شهر مورد تعریض و عقب‌نشینی داوطلبانه شهروندان قرار گرفته است، افزود: این اتفاق در سایه اعتماد و شناخت مردم نسبت به مجموعه پرتلاش شهرداری همچنین تقویت حس مشارکت در شهروندان توسط شهرداری ممکن شده است.

 

 

 

شهردار شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود ساختن شهر و کشور را بدون ایفای نقش مردم امری محال دانست و اظهار داشت: خلق صحنه‌های مهم کشور مانند دفاع مقدس بدون حضور مردم در صحنه امکان‌پذیر نبود.

 

 

 

ولیزاده وظیفه مسئولان را خدمت صادقانه برای تحقق آرزوهای مردم و شهروندان عنوان کرد و افزود: انجام تعریض بسیاری از خیابان‌ها و معابری که در ماه‌های گذشته در شهر سورک مورد آزادسازی و تعریض قرار گرفته است تا دیروز از آرزوهای مردم و دلسوزان سورک بوده است.

 

 

 

به گزارش فارس, ولی‌زاده با اشاره به ناکافی بودن درآمد شهرداری سورک گفت: بسیاری از امور بدون کمک و یاری شهروندان میسر نمی‌شد و این همکاری تا به حال مطلوب بوده است.