همسر بن لادن گفت آمريکايی ها وارد اتاق شدند و ديدند او کشته شد و جسد را به سرعت با يک فروند بالگرد بردند و شماری از افسران مارينز نيز جسد را همراهی کردند و بالگرد به سرعت پرواز کرد اما همينکه بالگرد به هوا برخاست به همراه سرنشنيانش منفجر شد

 

 

شرق پرس: “امل الصداح” همسر اسامه بن لادن فاش کرد: هلی کوپتر حامل جسد اسامه بن لادن سرکرده سابق گروهک تروریستی القاعده در هوا منفجر شد.

 

 
 
 باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سمای فلسطین نوشت: “امل الصداح” همسر اسامه بن لادن که هنگام حمله به خانه‌اش با وی بود داستان واقعی را که دولت آمریکا از جهانیان پنهان کرد بر ملا کرد.
 
 
 
ben-ladan7
 
 
صداح به روزنامه “عکاظ سنتر” چاپ عربستان گفت زمانیکه به خانه یورش بردند و سربازان از بالگردها پیاده شدند درگیریهای شدیدی با افراد حاضر در خانه صورت گرفت. نیروهای مهاجم نیز از ارتش پاکستان و ارتش آمریکا و نیروهای ویژه مارینز بودند و تعدادشان بسیار زیاد بود.
 
 
 
وی افزود اسامه بن لادن سلاحش را برای درگیریها آماده کرد و خواست از پنجره به سوی مهاجمان شلیک کند اما گلوله ای به سرش اصابت کرد و در جا کشته شد.
 
 
 
همسر بن لادن گفت آمریکایی ها وارد اتاق شدند و دیدند او کشته شد و جسد را به سرعت با یک فروند بالگرد بردند و شماری از افسران مارینز نیز جسد را همراهی کردند و بالگرد به سرعت پرواز کرد اما همینکه بالگرد به هوا برخاست به همراه سرنشنیانش منفجر شد و از آن چیزی باقی  نماند و فقط اجساد تکه تکه شده بر جای ماند. 
 
 
 
صداح گفت خبر کشته شدن اسامه بن لادن به این شیوه را پنهان کردند زیرا باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و کاخ سفید به طور مستقیم این عملیات را پیگیری می‌کردند و منفجر شدن بالگرد باعث ترس و نگرانی آنها شد. 
 
 
 
وی افزود: آنان جسد بن لادن را می خواستند تا به جهانیان نشان دهند و ثابت کنند که پیروز شدند به همین سبب نیز مراسم کشته شدن وی را در دریا نشان دادند و گفتند جسد بن لادن را به دریا  انداختند.