فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: این همایش در روز جمعه 18 مهرماه از محل چهار راه آزادگان شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود تا زمین ورزشی روستای اسلام‌آباد به فاصله بیش از چهار کیلومتر برگزار می‌شود.

 

همایش پیاده روی خانوادگی در میاندورود برگزار می شود

فرمانده انتظامی میاندورود از برپایی همایش پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزار شرق پرس, هادی نصیری در گفت‌‎‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در هفته ناجا از اجرای همایش پیاده‌روی خانوادگی در میاندورود خبر داد.

 

وی افزود: این همایش در روز جمعه ۱۸ مهرماه از محل چهار راه آزادگان شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود تا زمین ورزشی روستای اسلام‌آباد به فاصله بیش از چهار کیلومتر برگزار می‌شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود اظهار داشت: در پایان این همایش فرهنگی و ورزشی هدایای نفیسی به قید قرعه به شرکت کنندگان تقدیم می‌شود.

 

این مسئول هدف از برگزاری این همایش را گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقویت دوستی و سلامتی در بین مردم و تقویت ارتباط نزدیک و تنگاتنگ بین مردم و نیروی خدمتگزار انتظامی دانست.

 

نصیری با اشاره به شعار تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار به عنوان شعار سراسری هفته ناجا خاطرنشان کرد: شعار هفته ناجا در امتداد پیروی از شعار سال مقام معظم رهبری تعیین می‌شود.

 

این مسئول بیان داشت: تلاش جهادی حرکتی خالصانه و برای رضایت خداوند همچنین فداکاری و از خود گذشتگی برای امنیت مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این مهم با توجه به فعالیت و ماموریت‌های خطیر ناجا همواره با ریسک و حتی خطر از دست دادن جان همراه است.

 

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی برای حفظ و تقویت اقتدار و عنصر کارآمدی خود در مبارزه با چالش‌ها، آسیب‌ها و تهدیدات موجود با پیشرفت ابزار و فنون جدید همچنین به‌کارگیری تجهیزات و امکانات به روز با مجرمان، تبهکاران و برهم زدگان نظم عمومی برخورد می‌کند.

 

فرمانده انتظامی میاندورود از جمله مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی در طول سال را پاکسازی نقاط آلوده، طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با تجهیزات ماهواره‌ای و مبارزه با سرقت همچنین طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و کالا و ارز عنوان کرد.

 

وی در پایان از مشارکت صندوق اعتباری طیف الموحدین اسلام‌آباد و بیشه‌سر به دلیل حمایت مالی این مراسم فرهنگی و ورزشی و تقبل جوایز ویژه آن قدردانی کرد.