فرماندار بهشهر در خصوص برگزاری همايش بانوان فرهيخته شرق مازندران گفت: آمادگی برگزاری این همایش بزرگ بانوان را در هر مكانی در شهرستان بهشهر با بهترین شرایط داریم و هیچ مشكلی برای برگزاری این همایش در بهشهر وجود ندارد

 

banvan-shargh56

به گزارش شرق پرس,  محمدتقی نورزاد، در جلسه مشاوران و کارشناسان امور بانوان فرمانداری های مرکز و شرق مازندران در فرمانداری بهشهر اظهار داشت: آمادگی برگزاری این همایش بزرگ بانوان را در هر مکانی در شهرستان بهشهر با بهترین شرایط داریم و هیچ مشکلی برای برگزاری این همایش در بهشهر وجود ندارد.

 

 

 

وی با بیان اینکه توانمندی های بانوان در عرصه های مختلف انقلاب و بعد از آن در طول ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم با برگزاری این همایش، توانمندی های بانوان بدرستی به جامعه شناسانده شود.

 

نورزاد ادامه داد: نقش زنان در توسعه و پویایی جامعه را غیرقابل انکار دانست و باید این توانمنمدی ها و ظرفیت ها در حوزه بانوان را در بخش های مختلف جامعه به نمایش گذاشت.

 

فرماندار بهشهر با بیان اینکه  امروز دشمن با تهدیدهای جنگ نرم وارد منازل شده است گفت: بانوان به عنوان مادران این خانواده ها باید در جهت مقابله با جنگ نرم دشمن و حفظ خانواده، عفاف و حجاب و مسائل مختلف خانوادگی و اجتماعی با آگاهی بیشتری وارد شوند و بصیرت افزایی کنند.

 

وی افزود: در داخل کشور هیج توطئه، ترفند و تهدید داخلی وجود ندارد اما تهدیدهای خارجی بسیار فراوان است که با هدف متزلزل کردن بنیان خانواده وارد شده اند و اگر به درستی در این رابطه وارد نشویم و بانوان نقش آفرینی مناسب نداشته باشند دشمن به اهداف شوم خود می رسد.

 

نورزاد اظهار داشت: ۳ هزاررسانه علیه ایران اسلامی، ارزش ها و آرمانهای ما وارد جنگ نرم شده اند و تبلیغ می کنند تا این ارزشها را کمرنگ کنند که باید هوشیار باشیم.

 

وی گفت: همه دشمنان اسلام و در راس استکبار، علیه نظام اسلامی با هدف بی هویت کردن نهاد خانواده، وارد شده اند و ضربه های سهمگین خود را بر دین مبین اسلامی و انقلاب اسلامی وارد کرده اند که باید با مصون نگه داشتن خانواده ها در برابر این حمله ها و توطئه مقاومت کنیم و زنان به عنوان مدیران خانه با آگاهی بیشتری وارد شوند.

مهر