همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیجِ شهرستان بهشهر همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، برگزار شد. به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بهشهر، اولین همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در […]

 

همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیجِ شهرستان بهشهر همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، برگزار شد.

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بهشهر، اولین همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در سالن ولی‌عصر(عج) سپاه ناحیه بهشهر، برگزار شد.

در این همایش آیت‌الله سید صابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، حجت‌الاسلام محمدهادی بهرامی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، علی نجفی فرمانده سپاه، و حجت‌الاسلام محمد نوذری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همچنین ائمه جماعات، جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی، و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج بهشهر حضور داشتند.

هدف مشترک این همایش تشویق و اعتماد به جوانان، گذشت و همدلی، هم‌اندیشی با صبر و حوصله به‌ویژه در امور تربیتی، شناخت زمان و مکان و جذابیت مجالس و برنامه‌ها با استفاده حداکثری از زمان، استفاده مستمر از تجربه و تخصص ریش‌سفیدان و اعتماد به جوانان، بوده است.

در این مراسم، آیت‌الله سید صابر جباری و صاحب‌نظرانی چون حجت‌الاسلام سید محمد میری، جان‌علی شهبازی و محمودرضا سعیدی به‌ترتیب به نمایندگی از ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد، و پایگاه‌های مقاومت بسیج بهشهر به ارایه دیدگاه و تجربیات مفید و کاربردی خود برای جذب بیشتر افراد در مساجد و تکایا، پرداختند.

 

/انتهای خبر