فرماندار بهشهر گفت: خوشبختانه با همدلی مسئولان شهرستان، بهشهر اولین شهر استان در تعطیلی قلیان خانه ها و جمع آوری قلیان ها در ماه مبارک رمضان است. به گزارش شرق پرس  محمد تقی نورزاد بعدازظهر پنج شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزشی شهرستان بهشهر افزود: توجه به امر ورزش از مسائل […]

فرماندار بهشهر گفت: خوشبختانه با همدلی مسئولان شهرستان، بهشهر اولین شهر استان در تعطیلی قلیان خانه ها و جمع آوری قلیان ها در ماه مبارک رمضان است.

به گزارش شرق پرس  محمد تقی نورزاد بعدازظهر پنج شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزشی شهرستان بهشهر افزود: توجه به امر ورزش از مسائل مهمی است که خوشبختانه در بهشهر از شرایط خوبی برخورداریم.

وی با اشاره به اینکه از ورزش و ورزشکاران شهرستان با قوت حمایت می کنیم ادامه داد: در این رابطه جامعه ورزشی نیز باید به رسالت خود عمل کرده و سالن های مناسب با امکانات مناسب ورزشی در اختیار ورزشکاران قرار دهد.

نورزاد با بیان اینکه توسعه فضاهای ورزشی و ترویج ورزش در جامعه رشد فرهنگ اجتماعی و سلامتی جسمی و روحی افراد را در پی خواهد داشت گفت: با بهره برداری از سالن کشتی شهید هاشمی نژاد جوانان زیادی به سمت ورزش آمده و ساماندهی مناسبی در این رابطه انجام شد.

فرماندار بهشهر با تاکید بر فعال کردن هیئت های ورزشی در بهشهر افزود: شهرستان بهشهر براساس اعلام آمارهای اداره ورزش و جوانان بیش از ۳۰ هیئات ورزشی دارد که باید از این پتانسیل بدرستی استفاده کرده و در ایام تابستان زمینه را برای حضور پر رنگ تر جوانان فراهم کند.

به گزارش مهر وی ادامه داد: برغم درخشش ورزشکاران بهشهری در رشته های مختلفی همچون کشتی، بدن سازی و برخی از ورزشها، در بین جوانان این شهرستان استعداد های خوب ورزشی وجود داردکه لازم است شناسایی و از آنها حمایت شود که اداره ورزش و جوانان باید در این راستا با دقت بیشتری وارد شود.