ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پس از بازسازی و چمن طبیعی، با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید و در این روز نساجی در مقابل ملوان انزلی در چارچوب بازی‌های لیگ برتر صف آرایی کرد..

شرق مازندران : ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و سجادی وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید و سپس رقابت نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال در این ورزشگاه برگزار شد.

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پیگیری شد.

تیم نساجی که بعد از ماه‌ها به ورزشگاه شهید وطنی بازگشته بود بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه دهم بازی موفق شد دروازه میهمان خود را باز کند. گل نخست تیم نساجی را کریم اسلامی به ثمر رساند. البته این برتری تنها سه دقیقه دوام آورد زیرا در دقیقه ۱۳ سجاد بازگیر موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. نیمه نخست این دیدار با تساوی به پایان رسید.

تیم ملوان انزلی در نیمه دوم بازی عملکرد بهتری نسبت به میزبان خود داشت. شاگردان مازیار زارع در دقیقه ۶۷ به گل برتری رسیدند این گل توسط مسعود کاظمینی به ثمر رسید تا نساجی در آستانه یک باخت خانگی قرار گیرد. اما این پایان بازی نبود بلکه شاگردان مطهری دقایقی بعد موفق به ثبت گل تساوی شدند. این گل را علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند.