ناگفته‌هایی از انتخاب امامان جمعه، میزان حقوق و مزایای آنها، آخرین نماز جمعه هاشمی رفسنجانی، اختلافات ناطق نوری و احمدی نژاد و جلسات همگرایی از جمله موضوعاتی است که در گفت‌وگو با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مطرح شد.

 

 

رنجبران، سردبیر برنامه «شناسنامه» گفت: در این برنامه ناگفته‌هایی از انتخاب امامان جمعه و میزان حقوق آنها، آخرین نماز جمعه هاشمی، اختلافات ناطق نوری و احمدی نژاد و و … در گفت‌وگو با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مطرح می‌شود.

 

شرق پرس: محمدحسین رنجبران، سردبیر برنامه «شناسنامه» در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مهمان این هفته برنامه «شناسنامه» هستند.

 

وی افزود: ناگفته‌هایی از انتخاب امامان جمعه، میزان حقوق و مزایای آنها، آخرین نماز جمعه هاشمی رفسنجانی، اختلافات ناطق نوری و احمدی نژاد و جلسات همگرایی از جمله موضوعاتی است که در گفت‌وگو با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مطرح شد.

 

سردبیر برنامه «شناسنامه» و «دیروز، امروز، فردا» همچنین گفت: در برنامه امشب «دیروز، امروز، فردا» ابعاد مختلف حماسه ۹ دی با حضور مصطفی کواکبیان و عباس سلیمی نمین مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

برنامه‌های تلویزیونی «دیروز، امروز، فردا» و «شناسنامه» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی محمد صراف و سردبیری محمدحسین رنجبران هستند که به ترتیب در روز پنجشنبه  ساعت ۲۲:۳۰ و جمعه  ساعت ۱۴:۳۰ هر هفته از این شبکه پخش می‌شوند.