شرق پرس: جمعی از حامیان دولت تدبیر و امید در یادداشتی که به سایت شرق پرس ارسال داشتند، خواستار رسیدگی به مشکلات بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه شدند که شرح این یادداشت عیناً درج می گردد:   شهرستان گلوگاه که شرقی ترین شهر استان مازندران می باشد با وجود فاصله کم میان دریا و جنگل […]

 

شرق پرس: جمعی از حامیان دولت تدبیر و امید در یادداشتی که به سایت شرق پرس ارسال داشتند، خواستار رسیدگی به مشکلات بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه شدند که شرح این یادداشت عیناً درج می گردد:

 

شهرستان گلوگاه که شرقی ترین شهر استان مازندران می باشد با وجود فاصله کم میان دریا و جنگل و به رغم دارا بودن طبیعت زیبا، با مشکلاتی مواجه است که یکی از مهمترین محرومیت های این شهرستان در بخش بهداشت و درمان به وضوح دیده می شود.

به نظر می رسد این مشکل طی سالیان گذشته مورد غفلت دست اندرکاران این بخش قرار گرفته است . تنها بیمارستان شهرستان گلوگاه (بیمارستان ثامن الائمه )در سال ۱۳۸۷ تأسیس گشته است . این بیمارستان کوچک ۳۲ تختخوابی که پس از حدود ۶ سال هنوز فاقد بخش های تخصصی ccu و icu می باشد و از کمبود پزشکان متخصص رنج می برد، بیش تر به یک درمانگاه شباهت دارد و نه به تنها بیمارستان یک شهرستان .

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و توجه ویژه به بخش بهداشت و درمان امید می رود رویکرد های مثبتی دراین زمینه به خصوص در شهرهای کوچک و محرومی نظیر گلوگاه رخ دهد.

تغییر مدیریت بیمارستان ثامن الائمه در چند روز گذشته بارقه امید را در میان فعالان این بخش و مردم شهرستان ایجاد نمود . انشاء ا… با تغییر مدیریت ها و اصلاح رویکرد ها در بخش بهداشتی گام های موثری درجهت ارتقای سطح بهداشت و سلامت این شهرستان برداشته شود و مدیریت جدید بتواند با حمایت دولت محترم با توسعه روز افزون و همه جانبه بیمارستان ثامن الائمه در رفع کمبودها و مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان موفق گردد .

از طرف جمع کثیری از حامیان دولت تدبیر و امید شهرستان گلوگاه

 

/انتهای خبر