مهران مدیری با بیان اینکه این دنیا دیگر ارزش ندارد، تاکید کرد: در جهانی که پر از فقر و جنگ و حضور داعش، خشم، مشکلات اقتصادی است و شکل اروپا و خاورمیانه تغییر کرده است، دنیا ارزشی ندارد، وقتی ترامپ، حیوان و رئیس جمهور ایالات متحده است دیگر دنیا ارزش ندارد

شرق پرس: در ادامه رامبد جوان گفت: برنامه «دورهمی» حاشیه‌های زیادی داشت و خیلی‌ها به تو انتقاد کردند و واکنش‌های متفاوتی از میان مسئولان داشتی، اما تو همیشه بر خود مسلط هستی و هیچ پاسخی به آن‌ها ندادی.

مدیری در ادامه با بیان اینکه از هیچ چیزی نمی ترسد، گفت: من برخلاف آن چیزی که همه تصور می کنند، آدم معتقدی هستم، و همیشه می دانم و معتقدم که خداوند مراقب و مواظب ماست به همین دلیل همه چیز را دست خدا می سپارم و می دانم که هیچ چیز دست ما نیست. اگر قرار باشد اتفاقی هم برای من رخ بدهد من کاره‌ای نیستم. همیشه حرف و حدیث ها در حوزه ما وجود دارد، به نظرم دنیا تا این حد که ما آن را جدی گرفتیم ارزش ندارد وکل عمر انسان به یک پلک زدن از دست می رود.

مدیری در خصوص اجرای برنامه دورهمی گفت: «دورهمی» فوق العاده بود چرا که در هیچ کاری مثل «دورهمی» ارتباط من با مردم نزدیک نبود ،تجربه اجرای «دورهمی» خیلی لذت بخش بود و در این مدت حرفهای مهمی در حوزه فرهنگ، آسیب های اجتماعی و … گفته شد.

وی در ادامه با اشاره به رسالت برنامه دورهمی و خندوانه اظهار کرد: هر کاری و هر برنامه ای شکل و شمایل خاص خودش را دارد، در خندوانه شاید هدف این باشد که به مردم امید بدهیم و ساعتی شاد باشیم، اما من کاری دیگری انجام می دهم و بی رحمانه مسائل و مصایب فرهنگی، اجتماعی و بعضا سیاسی را نقد می کنم. درواقع این تضادها ، مجموعه برنامه ها را به تعادل می رساند.

همچنین مدیری در ادامه گفتگو خود با جوان به ایفای نقش های خود در عرصه سینما و تلویزیون اشاره کرد و گفت: نقش هایی که من بازی کردم اکثرا سمبل یک آدم تنهاست که در میان جماعتی نادان و منفعت طلب و پر از دروغ فضایی کمدی خلق می کند و درآن حرف های جدی می زند.

کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» با بیان اینکه این دنیا دیگر ارزش ندارد، تاکید کرد: در جهانی که پر از فقر و جنگ و حضور داعش، خشم، مشکلات اقتصادی است و شکل اروپا و خاورمیانه تغییر کرده است، دنیا ارزشی ندارد، وقتی ترامپ، حیوان و رئیس جمهور ایالات متحده است دیگر دنیا ارزش ندارد و زیبایی در آن وجود ندارد، به عقیده من بشر در سخت ترین دوران خودش از نظر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … است.

  • منبع خبر : میزان