سید شمس الدین حسینی وزیر اسبق اقتصاد، با تاکید براینکه مسئله اول مردم و کشور در شرایط حاضر اقتصاد است، کاندیداتوری خود را برای ریاست مجلس یازدهم اعلام کرد

شرق پرس : مجلس یازدهم از هشت خردادماه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد. اما از هم اکنون لابی‌ها و رایزنی‌های غیررسمی برای ریاست مجلس نیز در حال انجام است آغاز شده است.

 

در حالی بسیاری از کارشناسان سیاسی ، قالیباف را بخت اول برای جلوس بر کرسی ریاست مجلس یازدهم می دانند که اقتصاددان مازندرانی و منتخب مردم تنکابن ، رامسر و عباس آباد، اسب خود را برای رقابت بر سر کرسی ریاست مجلس زین کرده است.

 

امروز برخی رسانه های استان مازندران اعلام کردند که دکتر سید شمس الدین حسینی خبر کاندیداتوری خود را برای ریاست مجلس رسما اعلام کرد.

 

دکتر حسینی وزیر اسبق اقتصاد در پاسخ به سوال رسانه ها مبنی بر اینکه آیا شنیده ها درباره کاندیدا شدن وی برای ریاست مجلس صحت دارد یا خیر؟ گفت:  معتقدم مساله اول کشور اقتصاد است و این را در انتخاب شعار سال در سالهای اخیر توسط رهبر انقلاب و همچنین رصد وضعیت کشور می توان دید.

وی افزود؛ باتوجه به این حقیقت و درخواست های مکرر منتخبین محترم مردم در شهرهای مختلف، اقتصاددانان و کارآفرینان کشور در شهرهای مختلف، به خصوص شهرهای مرزی قصد دارم خود را در معرض انتخاب منتخبین محترم ملت قرار دهم.

حسینی این را هم گفت که البته این کار با تعامل و تفاهم با نمایندگان محترم و بزرگوارانی که بنده به همه آنها ارادت دارم انجام می شود.