احمد حسین زادگان با هدف کمک به برنامه ریزی ، تسریع در رسیدگی مسائل و مشکلات مردم شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه، سرکار خانم رقیه صفری را بعنوان معاون معین خود در شرق مازندران منصوب کرد

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران رقیه صفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با حکم استاندار مازندران بعنوان معین شهرستان های شرقی مازندران منصوب شد.

 

احمد حسین زادگان هدف از این انتصاب را برنامه ریزی ، تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم شهرستان های نکا، بهشهر و گلوگاه عنوان کرد و خواستار همکاری باقی مدیران استانی و شهرستانی با معاون معین خود شد.

 

پیش از این نیز در دی ماه سال گذشته احمد حسین زادگان با تقسیم استان به سه ناحیه شرق ، مرکز و غرب ، هر یک از معاونانش را به عنوان ” معاون معین ” یکی از این مناطق تعیین کرده بود تا ضریب پاسخگویی و سرعت بخشی به حل مسایل و مشکلات استان را افزایش دهد.

 

در حال حاضر مهدی رازجویان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با حفظ سمت به عنوان معاون معین شهرهای مرکزی مازندران شامل بابل ، آمل، سیمرغ، جویبار ، بابلسر، فریدونکنار ، محمودآباد و نور فعالیت دارد و حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی هم با حفظ سمت معاون معین شهرستان‌های رامسر ، تنکابن ، عباس آباد ، کلاردشت ، چالوس و نوشهر در غرب استان است.