محمد اسلامی در جمع خبرنگاران مازندران گفت : بخشی از تغییرها مربوط به بنده است و از وزارت‌خانه‌ها درخواست کردیم که نیروهای خودشان را تغییر دهند که برخی‌ها به دیگران متوسل می‌شوند و یکی از مشکلات  جدی ما این است.

نشست خبری استاندار مازندران محمد اسلامی : مصادره 166 کارخانه در مازندران/ مانعی برای تغییر مدیران وجود ندارد

 

به گزارش شرق پرس محمد اسلامی در نشست خبری و در جمع خبرنگاران درباره موضوع انتقال آب دریای خزر با بیان اینکه حدود دو تا سه دهه پیش انتقال آب از دریای خزر به خلیج فارس و فلات مرکزی مطرح بود گفت: مطالعات این طرح حتی به قبل از انقلاب برمی گردد.

 

وی با اشاره به اقدام اخیر و موافقت محیط زیست درباره انتقال آب دریای خزر گفت: ما از محیط زیست در این زمینه گلایه داریم، درحالی که محیط زیست درباره بسیاری از مسائل حیاتی استان سخت گیری می کند با طرح انتقال آب دریای خزر موافقت کرده است.

 

وی با بیان اینکه سمنان درپی مذاکره با مازندران برای انتقال آب دریای خزر است گفت: ما نیز دنبال این هستیم تا با سمنان مذاکره ای داشته باشیم تا درباره اصل درخواست و نیازشان بحث و تبادل نظر داشته باشیم و امیدواریم تا این موضوع حل شود.

 

وی درباره استعفای فرماندار ساری گفت: فرماندار ساری استعفا نکرده و مورد حمایت است.

 

استاندار مازندران درباره مصادره کارخانه ها توسط بانک ها گفت: ۱۶۶ واحد صنعتی به دلیل آنکه تعهداتشان را انجام نداده اند توسط بانکها مصادره شده اند و برای رفع این مشکل دستوری را از رئیس جمهور گرفته ایم تا مسائل حل شود.

 

وی ادامه داد: ۱۲۷ کارخانه در دو سال گذشته در آمل اظهار ورشکستگی کردند که دستگاه های نظارتی در حال بررسی این موضوع هستند.

 

به گزارش مهر, وی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر در استان از بیمه بیکاری اجباری استفاده می کنند اظهار داشت: امسال برای خوداشتغالی روستایی در استان شش هزار فقره وام ارائه شده است.

 

استاندار مازندران گفت: تا قبل از پایان سال تغییر مدیریتی در استان مازندران انجام می‌شود.

وی در ارتباط با انتصابات در استان مازندران، گفت: اگر نگاه‌ها ما به مدیریت و کار تغییر ندهیم مشکل حل نمی‌شود، بخشی از تغییرها مربوط به بنده است و از وزارت‌خانه‌ها درخواست کردیم که نیروهای خودشان را تغییر دهند که برخی‌ها به دیگران متوسل می‌شوند و یکی از مشکلات  جدی ما این است.

اسلامی با اعلام اینکه در استانداری نیاز به اصلاح ساختار داریم، افزود: این موضوع نیاز به پیگیری تشکیلاتی داریم تا بتوانیم موانع برطرف شود.

وی اضافه کرد: تا قبل از پایان سال تغییراتی که باید انجام شود در دستور کار قرار می‌گیرد، مانعی سر راه من برای تغییر وجود ندارد.