پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس با هدف کمک به سیل زدگان مازندران در دیداری خیرخواهانه در ساری به دیدار پیشکوستان فوتبال این استان رفتند

به گزارش شرق پرس، عصر روز جمعه فوتبالیست های دهه های گذشته استقلال و پرسپولیس با حضور در ورزشگاه شهدای ساری, به دیدار پیشکسوتان فوتبال مازندران رفتند.

در این مسابقه جذاب و دیدنی که با اهداف خیرخواهانه و به منظور کمک به سیل زدگان استان مازندران صورت پذیرفت، چهره های بنام فوتبال ایران ازجمله خداد عزیزی، مهرداد میناوند، محمد نوازی، سهراب انتظاری، بهزاد داداش زاده، تقی پور، مولا، ولی پور، برومند، اکبری، امیرآبادی، تقوی و … حضور داشتند.

 

در پایان این دیدار که با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار شد، دو تیم ۵ بار دروازه یکدیگر را باز کردند که برای منتخب مازندران؛ قاسم اکبری و بهروز ولی پور هر کدام دو گل و محمد مولا یک گل به ثمر رساندند و برای تیم پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس سهراب انتظاری سه گل و محمد نوازی دو گل به ثمر رساندند.

 

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در حاشیه این دیدار خیرخواهانه و در گفگو با رسانه ها اظهار داشت : این قبیل رویدادها که با نیت خیر و به جهت کمک به سیل زدگان از سوی فوتبالیست های پیشکسوت صورت می پذیرد نشان دهنده ظرفیت های بزرگ فرهنگی در ورزش است.

 

وی افزود؛ همه ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی مازندران با روحیه پهلوانی که داشتند در امدادرسانی حادثه سیل حضور یافتند و نقش پررنگی در کمک به سیل زدگان مازندران و گلستان داشتند.

 

حسین زادگان با اشاره به مراسم تقدیر از خانواده شهدا که در بین دو نیمه ی این بازی برگزار شد تاکید کرد؛ احترام و تجلیل از خانواده های شهدا و کمک به هم وطنان آسیب دیده از بلایای طبیعی، همواره جزء اهداف مهم دستگاه ورزش مازندران است.