استارمی گفت: بخش کوهستانی یانسر به رغم وجود 56 روستا و علاقه مندان فراوان به ورزش و بخصوص فوتبال ، از داشتن یک زمین فوتبال دائمی محروم است و رقابت های فوتبال روستایی نیز در زمین های کشاورزی و با نصب تیرک های دروازه برگزار می شود.

footbal1بیست و پنجمین دوره رقابت های فوتبال روستاهای بخش محروم یانسر از توابع شهرستان بهشهر از روز یکشنبه به میزبانی روستای  استارم آغاز شد.

به گزارش شرق پرس, دبیر هیات فوتبال بخش یانسر گفت : در این رقابت ها ۲۰ تیم حضور دارند که به مدت ۲۵ روز در زمین فوتبال روستای استارم با یکدیگر رقابت می کنند.

ابوطالب استارمی افزود : در این مسابقات تیم ها در دو وقت ۳۵ دقیقه ای بازی می کنند و بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، در این دوره از مسابقات ، ۴۸ مسابقه برگزار خواهد شد.

وی گفت : بخش کوهستانی یانسر به رغم وجود ۵۶ روستا و علاقه مندان فراوان به ورزش و بخصوص فوتبال ، از داشتن یک زمین فوتبال دائمی محروم است و رقابت های فوتبال روستایی نیز در زمین های کشاورزی و با نصب تیرک های دروازه برگزار می شود.

استارمی افزود : پیش از آغاز رقابت ها ، روستاهای میزبان اقدام به آماده سازی زمین های فوتبال در مزارعی می کنند که محصولاتش را برداشت کردند.

به گزارش ایرنا, وی یکی از دلایل کاهش ۱۰ دقیقه ای وقت بازی ها را کوچک بودن زمین و خاکی بودن آن اعلام کرد و گفت : به دلیل گرد و خاک فراوانی که هنگام مسابقات وجود دارد ، بازیکنان قادر به انجام ۴۵ دقیقه ای مسابقات نیستند.