رئیس هیئت تکواندو نکا با بیان اینکه این دوره از مسابقات یک روزه تا امشب ادامه دارد، تصریح کرد: مسابقات فوق در دو دوره زمانی صبح و بعد از ظهر و با حضور بیش از 30 داور و ناظر برگزار می‌شود.

 

 

tekvando7

مسابقات تکواندوی لیگ نونهالان پسر مازندران با حضور ۶۰۰ تکواندوکار در نکا آغاز شد.

 

 

به گزارش شرق پرس, محسن رمدانی جمعه در گفت‌وگو با فارس در نکا اظهار کرد: این دوره مسابقات تکواندو لیگ مازندران به میزبانی نکا با هدف بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی در سالن سپاه نکا با حضور پسران تکواندوکار در حال برگزاری است.

 

وی افزود: این دوره از بازی‌ها با حضور تکواندوکارانی از  شهرهای مختلف استان در نکا با حضور ۶۰۰ تکواندوکار استان در ۱۴ وزن و با حضور ۲۲ تیم در حال برگزاری است.

 

رئیس هیئت تکواندو نکا با بیان اینکه این دوره از مسابقات یک روزه تا امشب ادامه دارد، تصریح کرد: مسابقات فوق در دو دوره زمانی صبح و بعد از ظهر و با حضور بیش از ۳۰ داور و ناظر برگزار می‌شود.

 

رمدانی با اشاره به اینکه شهرستان نکا شهری موفق در تکواندوی مازندران است، یادآور شد: فعالیت‎های هیئت تکواندو در این شهرستان با حضور بیش از یک‌هزار تکواندوکای دختر و پسر با قوت در حال انجام است و با افتتاح خانه تکواندو در شهرستان نکا در آینده جهت قهرمان‌پروری این رشته اقدامات بیشتری انجام می‌شود.

 

این مسئول گفت: وجود اسپانسر ورزشی از نیاز‌های مهم تکواندو نکا است که بارها در رسانه‌های مختلف در این رابطه اشاره شده است و امیدواریم صنایع فعال در شهرستان در این رابطه وارد شده و با تقویت تیم تکواندو، در پیشرفت و مدال‌آوری بیشتر این ورزش تلاش کنند.

 

رمدانی افزود: نتایج این دوره از مسابقات لیگ استان بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی در رده خردسالان و نونهالان تکواندوکار تا امشب ادامه داشته و نتایج روز آینده اعلام می‌شود.