معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در بازدید از نکا گفت: طرح ویژه برون رفت از مشکلات حوزه آسیب‌های اجتماعی در شهرک مهرگان نکا تهیه و تدوین شود

شرق مازندران : روح الله سلگی پس از پایان بازدید از مناطق محروم و کم برخوردار نکا، مهمترین مشکلات آن را آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق، سرقت، اعتیاد و قاچاق مواد مخدر عنوان و تاکید کرد: دستگاه‌های مسئول استانی با هماهنگی فرمانداری نکا ظرف یک ماه آینده طرح ویژه برون رفت از مشکلات حوزه آسیب‌های اجتماعی در شهرک مهرگان نکا را تهیه، تدوین و برای تصمیم‌گیری ارائه کنند.

معاون استاندار مازندران همچنین مهمترین مشکل ساکنان مسکن مهر نکا را فقدان سیستم تصفیه فاضلاب دانست و افزود : با اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی مشکل تصفیه فاضلاب ساکنان مسکن مهر نکا برطرف خواهد شد.

سلگی با اشاره به اعتراض ساکنان این شهرک در خصوص عدم راه اندازی آسانسور واحدهای تحویلی دستگاه‌های مسئول ازجمله مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار نکا را ملزم کرد تا در اسرع وقت ضمن بررسی موضوع نسبت به حل آن اقدام کنند.

این مسئول سیاسی و امنیتی لزوم تسریع در اجرای طرح تحول اجتماعی و فرهنگی در مناطق آسیب پذیر شهرستان نکا را خاطر نشان کرد و افزود: اجرای این طرح بزودی در دستور کار دستگاه‌های مرتبط قرار خواهد گرفت.

سلگی، همچنین در این بازدید از نیروی انتظامی خواست تا برای تقویت امنیت ساکنان شهرک مهرگان هرچه سریع‌تر نسبت به ایجاد پاسگاه انتظامی در این محدوده اقدام کند. شایان ذکر است.