پس از اعلام خبر واژگونی مینی بوس کارگران استان گلستان در محدوده شهرستان گلوگاه مسئولان مازندران به عیادت حادثه دیدگان رفتند

شرق پرس: واژگونی هولناک مینی بوس حامل کارگران زن درجاده گلوگاه به نوکنده خبری بود که روز گذشته در صفحه حوادث رسانه های استان ظاهر شد.

در این حادثه ۱۵ نفر مصدوم شدند که یک نفر آقا (راننده) و بقیه خانم های کارگران زن ۲۰ تا ۴۸ ساله بودند، که به بیمارستان های ثامن الائمه(ع) گلوگاه و شهدای بندرگز در استان گلستان منتقل شدند.

این مینی بوس حامل کارگرانی از استان گلستان بود که هر روز ساعت چهار صبح با سرویس ایاب و ذهاب برای برداشت مرکبات به شهر نکا می رفتند که در مسیر بازگشت دچار سانحه شدند.

برخی منابع علت واژگونی این مینی بوس را ترکیدگی یکی از چرخ های آن اعلام کردند و طبق آخرین اخبار حدود ۱۱ نفر در بیمارستان های گلوگاه و بندرگز بستری و تحت درمان هستند.

عیادت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بیماران حادثه

معاون درمان و رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مصدومان واژگونی مینی بوس در گوگاه عیادت کردند.

روحانی زاده معاون درمان و دکتر صالح طبری رئیس مرکز فوریتهای پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه از مصدومین واژگونی مینی بوس عیادت کردند و از نزدیک در جریان روند درمان مصدومین قرار گرفتند.

همچنین استاندار مازندران نیز با تشکر از پیگیری های وزیر کار و رفاه اجتماعی درباره وضعیت کارگران این حادثه قول رسیدگی به وضعیت بیماران را داد.