منابع رسمی از هلاکت عامل حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز خبر دادند و گفتند تلاش ها برای زنده ماندن این تروریست بی نتیجه ماند

شرق مازندران : معاون سیاسی، امنیتی استانداری فارس با تائید اخبار مربوط به مرگ تروریست شاهچراغ اظهار داشت : با وجود همه تلاش‌ها، تروریست ضارب زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز به هلاکت رسید.

پمحبی‌پور افزود: این فرد پس از حمله تروریستی غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه و به دنبال واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی زخمی و دستگیر و برای مداوا به یک بیمارستان شیراز منتقل شده بود.

وی با تسلیت به خانواده‌های داغدار و ملت شریف ایران اظهار داشت: این عملیات تروریستی در مجموع ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح و مصدوم از زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در پی داشت.

معاون استاندار فارس گفت: از مجروحان این عملیات تروریستی، هم اینک ۱۴ نفر همچنان در بیمارستان های شیراز در حال درمان هستند.

گفتنی است ؛ مهاجم مسلح که برخی رسانه ها وی را حامد بدخشان معرفی کردند؛ در جنایت شاهچراغ ۶ خشاب سلاح کلاشینکف به همراه‌ داشته که از ۲ خشاب خود استفاده کرده بود.

یک نیروی امنیتی با او درگیر شده و اجازه ادامه کشتار به او نمی‌دهد و دقایقی بعد یگان ویژه به محل حادثه رسیده و به سمت مهاجم تیراندازی می‌کند.

مهاجم پس از زخمی شدن توسط پلیس دستگیر می‌شود. گفته می‌شود یک تیر به شکم او اصابت کرده بود که در نهایت پس از چند روز در بیمارستان به هلاکت می رسد.

 

مرگ عامل حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز تائید شد + عکس