مرکز درمانی شبانه‌روزی آشوری سورک با کمک یک‌میلیارد تومانی خیر میاندورودی در مرحله ساختمانی آماده شد و دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با اختصاص یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار این مرکز را به لحاظ امکانات پزشکی و درمانی تجهیز کرده است.

 

vazir-markaz-darmani5

مرکز بهداشتی ـ درمانی شبانه‌روزی سورک چهارمین پروژه مازندران بود که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به این استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی حاج مصطفی آشوری شهر سورک صبح یکشنبه با حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

 

مرکز درمانی شبانه‌روزی آشوری سورک با کمک یک‌میلیارد تومانی خیر میاندورودی در مرحله ساختمانی آماده شد و دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با اختصاص یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار این مرکز را به لحاظ امکانات پزشکی و درمانی تجهیز کرده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره اقدامات انجام شده برای راه‌اندازی و بهره‌برداری مرکز درمانی شبانه‌روزی آشوری سورک گفت: عملیات ساختمانی این مرکز در فاز دوم به مدت هشت ماه انجام شده است.

 

قاسم جان‌بابایی با اشاره به اینکه تجهیز امکانات درمانی این مرکز نیز در کم‌تر از یک‌ماه محقق شد، اظهار داشت: مرکز شبانه‌روزی آشوری سورک در فضای به وسعت یک‌هزار متر مربع احداث و راه‌اندازی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این مرکز بسیاری از خدمات پزشکی تخصص‌های پزشکی شامل داخلی، اطفال؛ جراحی، قلب و عرق، زنان و زایمان به شهروندان میاندورودی افتتاح می‌شود.

 

در مراسم بهره‌برداری این وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران، محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، جان‌بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و جمعی از مسئولان شهرستان میاندورود حضور داشتند./فارس