محمدزاده با بیان اینکه سخنران این مراسم سردار رستمیان فرمانده لشکر 25 کربلا است،افزود:سی یادواره شهدای عملیات کربلای چهار تاکنون برگزار شد و این مراسم نیز با همکاری سپاه شهرستان میاندورود برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت شهدای کربلای 4 در سورک برگزار می شود

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) محمود محمدزاده مسئول ستاد یادواره شهدا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: مراسم بزرگداشت شهدای عملیات کربلای ۴  همزمان با سالگرد این عملیات شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر سورک برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم با حضور خانواده شهدا، رزمندگان، ایثارگران، نخبگان بسیجی، فرماندهان و بسیجیان و رزمندگانی که در عملیات کربلای ۴ سال ۶۵ حضور داشتند برگزار خواهد شد.

محمدزاده با بیان اینکه سخنران این مراسم سردار رستمیان فرمانده لشکر ۲۵ کربلا است،افزود:سی یادواره شهدای عملیات کربلای چهار تاکنون برگزار شد و این مراسم نیز با همکاری سپاه شهرستان میاندورود برگزار می شود.

 
اسامی شهدای عملیات کربلا چهار :
 
کریم رمضانزاده، هادی محمدزاده، محمدباقر دلدار، عبدالله شریفی، محمدباقرملازاده، محمدرضامجیدی، مهدی نظرزاده،عبدالحمید مجیدی، عبدالحمید مجیدی و جاویدالاثر حسین بابازاده از سورک ،شهیدرمضانی ازلالیم و شهیدگیتی نژاد از اسرم.