رضایی در جلسه شورای اداری ساری درباره کمک به سیل زدگان گفت : همه دستگاه‌های مرتبط با خدمات رسانی باید تا پایان رفع مشکلات مردم در کنار آنها باشند

به گزارش شرق پرس عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری در جلسه شورای اداری مرکز استان، مردم‌داری را یکی از اصول مدیریتی در شهرستان ساری اعلام و اظهار کرد: مدیری حق ندارد زمانی که در محل کارش حضور دارد از پذیرش ارباب رجوع خودداری کند، همه روز مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی به امور اختصاص پیدا کند.

وی افزود: مدیران بسیاری از مسائل را خودشان باید رفع کنند، جهادکشاورزی، امور آب، بنیاد مسکن، راهداری و راهسازی و همه دستگاه‌های مرتبط باید تا پایان رفع مشکلات مردم در کنار آنها باشند.

فرماندار ساری اضافه کرد: تا زمانی که کشاورزان مشکل دارند، خانه‌های آنها ساخته نشده رودخانه‌ها لایروبی نشده فعالیت این ارگان‌ها به اتمام نرسیده است، در حال حاضر راه رودخانه‌ها باز شده است و نباید دوباره نسبت به انسداد مسیرها اقدام شود.

وی با اعلام اینکه مردم سرمایه اجتماعی جامعه هستند، گفت: باید به مردم اطمینان خاطر دهیم که در کنار آنها قرار داریم، همه راه‌های که تخریب شده است باید بهسازی و باسازی شود.

فرماندار ساری اضافه کرد: راه مواصلاتی ساری به کیاسر در موعد مقرر بهسازی و بازسازی شود و یکی از تاکیدات جدی این جاده بین‌المللی است.

به گزارش فارس، وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور نیروهای سپاه در کمک به مردم سیل‌زده مازندران، گفت: نقش بسیار پررنگ این نیروی انقلاب اسلامی بسیار برجسته بوده است و در همه مناطق حضور  و مشارکت پررنگ داشتند، همکاری نیروهای انتظامی هم بسیار برجسته بوده است.