اسلامی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ساری با تاکید بر وحدت و همدلی بین مسئولان و نمایندگان مجلس مازندران گفت: حاشیه ها به شدت به استان آسیب زده است

شرق پرس: محمد اسلامی استاندار مازندران در آیین تودیع و معارفه فرماندار ساری بابیان اینکه استان از حواشی به‌شدت آسیب‌دیده است، اظهار کرد: مسئولان برای پیشرفت و توسعه استان باید با وحدت و همدلی همه توان خود را  در جهت خدمت به مردم بکار گیرند.

اسلامی با ارتباط خوب با نمایندگان استان اشاره کرد و گفت: امروز با وحدت و همدلی بین مسئولان و نمایندگان به  آینده خوش‌بین هستیم و برای خدمت‌رسانی به مردم بیشتر از گذشته به وحدت نیازمند هستیم.

وی با تأکید براینکه برای رسیدن به موفقیت باید کار شبانه‌روزی انجام داد، افزود: فرماندار جدید مرکز استان باید با درایت، همه سلایق و مطالبات را مدیریت و برای خود یک فرهنگ مدیریتی درست و یکپارچه تنظیم کند.

استاندار مازندران با تأکید بر توجه به حوزه اقتصادی، گفت: فرصت و منابع زیادی در اختیار مردم است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد و باید با همگرایی و همراهی مسئولان استانی و شهرستانی کمک کنیم تا شهرستان‌ها به جایگاه واقعی خود برسند.

استاندار مازندران با عنوان اینکه دستاوردهای خوب و کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته است گفت: رشد تکنولوژی سبب شده تا مطالبات متفاوتی برای مردم ایجاد شود.

اسلامی یادآور شد: در شرایط کنونی شبکه‌های صهیونیستی و استکباری، هجمه‌های زیادی را علیه کشور ایجاد کرده‌اند و در این برهه نیاز به وحدت و همدلی بیشتری داریم.

ساری فقیر است و به حق خود نرسید

حجت الاسلام محمد قاسمی نیز در آیین تودیع و معارفه فرماندار ساری بابیان اینکه ساری به‌حق خود نرسیده است ، تأکید کرد: شهرستان ساری فقیر است و زمانی که پز مرکز استان را می‌دهیم ولی امکاناتی که باید داشته باشد ندارد

امام‌جمعه موقت ساری به داشتن تقوا در بین مسئولان تأکید کرد و گفت: تقوا به سه قسمت تقوای دین، بصیرت و ستیز تقسیم می‌شود که باید آن را در خود نهادینه کنیم.

وی بابیان اینکه در حال حاضر مدیران ما باید تقوای ستیز داشته باشند، افزود: امروز دشمنان مشکلاتی را در حوزه‌های مختلف برای ما به وجود می‌آورند و ما را محاصره کردند.

امام‌جمعه موقت ساری بابیان اینکه هنر مسئولان داشتن تقوای دلیل،بصیرت و ستیز  است، گفت: اگر گفتار ما در عمل ما نیز وجود داشته باشد تقوای شایسته خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام قاسمی انتخاب عباسعلی رضایی را به‌عنوان فرمانداری ساری انتخابی شایسته دانست و افزود: ایشان برادر سه شهید  هستند و قلب وی برای مرکز استان می‌تپد.

به گزارش مهر,امام‌جمعه موقت ساری با تأکید بر جلوگیری از اختلاف بین مسئولان،گفت: مردم جامعه ما در نظام جمهوری اسلامی به برکت ایده و تفکر مقام معظم رهبری همدل و یکدل هستند.