حالا اما مشخص شده که ماجرای پیراهن تیم ملی ایران حاشیه‌های عجیب‌تری هم دارد. مسئولان شرکت آل‌اشپورت روز گذشته به کمپ تیم ملی در اتریش رفتند و با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران دیدار کردند.

 

مسئولان شرکت آل‌اشپورت روز گذشته به کمپ تیم ملی در اتریش رفتند و با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران دیدار کردند. نکته جالب این دیدار تعجب آن‌ها از کیفیت پیراهن تیم ملی ایران بود که مسئولان آل‌اشپورت آن را تقلبی خواندند ومدعی شدند لباسی با این کیفیت تولیدی شرکت آن‌ها نیست.

 

 

شرق پرس: شرق پرسبه نظر می‌رسد حاشیه‌های پیراهن تیم ملی ایران تمامی ندارد. بعد از اختلافات آل‌اشپورت و کی‌روش، ماجرای آب‌رفتن پیراهن، اظهار نظر فوق العاده کفاشیان مبنی بر عوض نکردن پیراهن تیم ملی در پایان بازی، یوزپلنگ تقلبی حالا مدیران آلمانی آل‌اشپورت بعد از حضور در کمپ تیم ملی می‌گویند در تمام این مدت پیراهن‌های قلابی این کمپانی بر تن ملی‌پوشان ایرانی بوده.
 
 
 
ماجرای انتخاب اسپانسر تیم ملی چنان حرف و حدیث‌هایی داشته که شاید هیچ پیراهنی تا کنون اینقدر جنجالی نشده است. کیفیت پائین لباس‌های تیم ملی ایران در کنار اظهارات خنده‌دار علی‌کفاشیان موجب شده تا این روزها پیراهن تیم ملی به یک سوژه جهانی بدل شود و از این بابت باید از فدراسیون فوتبال تشکر کرد که با انتخاب این اسپانسر و مدیریت حاشیه‌های آن به خوبی آبروی فوتبال ایران را در جهان برده تا حتی رسانه‌های عربی هم بنویسند که کشوری که روی نفت خوابیده به‌اندازه کافی پیراهن در اختبار تیم ملی‌اش قرار نداده تا در جام‌جهانی از آن استفاده کند.
 
 
 
حالا اما مشخص شده که ماجرای پیراهن تیم ملی ایران حاشیه‌های عجیب‌تری هم دارد. مسئولان شرکت آل‌اشپورت روز گذشته به کمپ تیم ملی در اتریش رفتند و با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران دیدار کردند. نکته جالب این دیدار تعجب آن‌ها از کیفیت پیراهن تیم ملی ایران بود که مسئولان آل‌اشپورت آن را تقلبی خواندند ومدعی شدند لباسی با این کیفیت تولیدی شرکت آن‌ها نیست.
 
 
 
نماینده آل‌اشپورت در ایران که از حمایت کامل فدراسیون فوتبال ایران برخوردار است در جریان اعتراض بازیکنان تم ملی به پیراهن‌های ان تیم در جریان اردوی آفرقای جنوبی با گستاخی ملی‌پوشان ایرانی را به «خودشیرینی» برای کی‌روش متهم کرده بود و همه جنجال‌های حول پیراهن تیم ملی را به اختلافات کی‌روش با این شرکت نسبت داده بود اما بازدید روز گذشته مدیران ارشد این شرکت از تیم ملی و اذعان آن‌ها به تقلبی بودن پیراهن تیم ملی ماجرا را وارد ابعاد تازه‌تری کرده است.
 
 
 
ملانی اشتاین هیلبر، مدیر تبلیغات این شرکت آلمانی به بی‌بی‌سی گفت که لباس هایی که درحال حاضر تیم ملی فوتبال ایران از آن استفاده می کند، نشان ال اشپورت را دارد، اما تولید این شرکت نیست.
 
 
 
بررسی‌های پیشتر رسانه‌ها هم نشان داده بود که البسه آل‌اشپورت در داخل ایران با البسه این کمپانی در خارج از کشور تفاوت‌های فاحشی دارد.
 
 
۱- چاپ مارک آل اشپورت نوع درجه یک خارج از ایران بر روی پیراهن به صورت دوخته شده است ولی در ایران به صورت چاپی روی پیراهن قرار داده شده است.
 
 
 
۲- لوگوی پیراهن تیم ملی در هر صورتی و در هرجای دنیا باید به صورت یک شکل بر روی پیراهن قرار داده شود ولی این لوگوی تیم ملی بر روی پیراهن در داخل ایران و خارج از ایران به شدت باهم در تضاد است.
 
 
 
۳- در لباس درجه یک آل اشپورت که در خارج از ایران به فروش می رسد،، مدل کول مکس است ولی پیراهن داخل ایران کویک درای است.
 
 
 
۴- سر آستین پیراهن خارج از ایران به صورت کش بافت است ولی پیراهن فروش داخل ایران با یک دوخت معمولی طراحی شده است.
 
 
 
۵- یوز ایرانی پیراهن داخل ایران به شدت کم رنگ تر از پیراهن فروش خارج از کشور است.
 
 
 
شرکت روماریو اشپورت در ایران نمایندگی توزیع البسه آل‌اشپورت را در اختیار دارد. جعفری مدیر این شرکت که
بارها در نود و رسانه‌های دیگر کی‌روش را به افشاگری تهدید کرده بود تا کنون جواب درستی در خصوص رسوایی بزرگی که شرکتش در توزیع البسه تیم ملی ایران به بار آورده نداده است. البته اگر او هم در همه این مدت از همنشینی با علی کفاشایان چیزی یادگرفته باشد بلد است چگونه با شوخ‌طبعی آزاردهنده رودروی رسانه‌ها قرار گیرد.
 
 
 
به گزارش تابناک، اینکه چطور نماینده آل‌اشپورت در ایران لباس‌های قلابی که تولیدی شرکت خود نیست را به فدراسیون تحویل داده و در همه این مدت ملی‌پوشان را با لباس‌های تقلبی ساپورت کرده علامت سوال بزرگی است که شاید در ساعت‌ها و روزهای آینده موجب رسوایی افرادی شود که در جریان این قرار داد دست داشته‌اند و در همه این روزها با حمایت صد در صدی از این کمپانی منتقدران را می‌نواختند.