خداحافظی مجدد جواد نکونام از نساجی قائمشهر و همزمانی استعفای محمد تقوی از تراکتور سازی به شایعه حضور این سرمربی مازندرانی در تیم لیگ برتری خانه اش دامن زد

به گزارش شرق پرس محمد تقوی فوتبالیست سابق ملی پوش و تیم استقلال تهران که سابقه ۷ بازی ملی را در کارنامه دارد با انتشار اطلاعیه ای از سرمربی گری باشگاه تراکتورسازی تبریز استعفا داد تا شایعه حضورش در خانه یعنی استان مازندران و تیم لیگ برتری نساجی قائمشهر داغ تر شود.

وی که حدود ۲۰ سال از فوتبال ایران دور بود در فصل ۹۶-۹۷ ابتدا بعنوان دستیار جان توشاک به تراکتورسازی پیوست و پس از کناره گیری این مربی سرشناس خارجی بعنوان سرمربی سکان هدایت تیم پرطرفدار تراکتورسازی را بعهده گرفت. نتایج درخشان او در تراکتورسازی ازجمله برد ۶ بر صفر مقابل استقلال خوزستان تمایل مسئولان تراکتورسازی را برای حفظ وی در پی داشت اما روز گذشته وی اقدام به استعفا از هدایت تراکتورسازی کرد تا همه نگاهها به قائمشهر معطوف شود.

البته نوشته های محمد تقوی در متن استعفا نشان داد که اقدام او کاملاً حرفه ای برای تصمیم گیری آزادانه مدیران تراکتورسازی صورت پذیرفته است.

از طرفی رفتن جواد نکنونام از نساجی و پیگیری مدیران این تیم مازندرانی برای انتخاب سرمربی جدید برای این تیم گمانه زنی ها را به سوی سرمربی بومی برای نساجی مازندران سوق داد.

متن استعفای محمد تقوی از تراکتورسازی به شرح ذیل است:

«از زمانی که مسؤولیت فنی باشگاه بزرگ تراکتورسازی را پذیرفتم سعی کرده بودم که تمامی تمرکزم به فوتبال و پیشرفت این تیم باشد.

کلمه کلیشه‌ای باشگاه بزرگ، مربی بزرگ می‌خواهد، موجب شده بود که بعضی از فرصت‌طلبان با این حربه کهنه و نه‌چندان مؤثر تمرکزم را از من بگیرند اما حمایت و پشتیبانی کامل مالک آقای زنوزی و مدیرعامل وقت دکتر اسدی به همراه هواداران واقعی تراکتور که در تمامی زمان‌ها با محبت‌های‌شان شرمنده‌ام می‌کردند، موجب شده بود تا تیم ازهم‌گسخته تراکتورسازی در پایان نیم فصل همچنان در بین مدعیان قرار بگیرد.

در حال حاضر و با توجه به سیاست‌های باشگاه و‌ تردید آنان ترجیح دادم تا با استعفای خود دست مسؤولان باشگاه را باز بگذارم تا در انتخاب سرمربی مورد نظر خود در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسند تا تیم تا پیش از شروع نیم فصل دوم وارد مشکلات نشود.

موفقیت تراکتور و قهرمانی آن آرزوی قلبی‌ام است که امیدوارم در پایان این مسابقات به آنچه سرزاوارش است، دست پیدا کند.

از تمای ارکان باشگاه و بازیکنان و همکارانم خصوصاً آقا عزیز، آقا غلام و حسن آقا مسؤولان تدارکات تیم عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم حضوری در خدمت‌شان باشم به این دلیل که توان رویارویی و خداحافظی با آنان را نداشتم.

یاشاسین تراکتور و یاشاسین مردم خونگرم سرزمین آذرباییجان که یکی از بهترین دوران زندگی‌ام را در این شهر سپری کردم».