داورزنی در مازندران با تاکید براینکه این استان یکی از قطب های مهم ورزش کشور است افزود؛ سال ۹۸ سال کسب سهمیه المپیک است و مازندران نیز در کسب سهمیه نقش محوری دارد

به گزارش شرق پرس، صبح امروز با حضور دکتر داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، احمد سعادتمند مدیرکل استعدادیابی وزارت ورزش، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان ، علی اصغر یوسف نژاد نماینده شهرستان های ساری و میاندورود و معاونین و مسئولان دستگاه ورزش و جوانان، نشست روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی استان مازندران در ساری برگزار شد.

دکتر داورزنی در جمع مسئولان هیات های ورزشی مازندران، با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب ازجمله شهید مطهری و روز معلم گفت : در همه این سالها دیدیم که دشمنان از همه ابزارها استفاده می کنند تا ملت را به زانو درآورند، اما مردم ما با همدلی و اتحاد مقابل این دشمنی های ایستاده اند.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان سیل اخیر را میدانی دانست برای نشان دادن وحدت و همدلی مردم که نشان دادند همواره در کنار هم هستند و هرگز به زانو در نخواهند آمد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت عظیم ورزش کشور در ابعاد مختلف بیان داشت؛ نزدیک به ۲۵۲۰۰ باشگاه ثبت شده در کشور داریم که برای ۲۶۰ هزار نفر نیز ایجاد شغل شده است.

دکتر داورزنی ضمن تاکید بر توسعه ورزش در همه نقاط کشور برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن افزود؛ جنگ تحمیلی پایان یافت اما دشمنان جنگی بزرگتر از آن را تحمیل کردند و راه اندازی شبکه های ماهواره ای و اقدامات ضدفرهنگی دشمنان برای به انحراف کشاندن جوانان خطری است که می طلبد همه دستگاهها و نهادها برای توسعه ورزش به میدان بیایند و در کنار وزارت ورزش و جوانان قرار گیرند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره تاثیر سیاست های فدراسیون ها در انتخابات هیات های  ورزشی استان گفت : در آئین نامه جدید نقش فدراسیون ها در انتخابات هیات های استانی بصورت ناظر خواهد بود و انتخابات هیات ها در درون استان برگزار خواهد شد .

دکتر داورزنی با تاکید براین نکته که مازندران یکی از قطب های مهم ورزش کشور است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد افزود؛ سال ۹۸ سال کسب سهمیه المپیک است و ورزش مازندران نیز در کسب سهمیه ورزش کشور نقش محوری دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره مشکلاتی که در قانون ماده ۸۸  وجود دارد با اعلام این مطلب که نمی توانیم ورزش را برای مردم گران کنیم اظهار داشت؛ در واگذاری های ماده ۸۸ مقصود، امکانات ورزشی مازاد است که به مزایده گذاشته می شود، نه همه امکانات ورزشی. و باید امکانات ورزشی را در اختیار هیات های ورزشی قرار دهیم.

وی در پایان این نشست بار دیگر  از مدیران ورزش و جوانان مازندران قدردانی کرد و گفت : ورزش مازندران خط مقدم ورزش کشور است.